Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #183595:
Tak Krcace su tradicne miesto kde sa prekonavali vsetky elektrickove rychlostne rekordy v historii ?
Reply on: Ámos #183593:
ale dole krcacami ? konečne by reči o rýchloelektričke nabrali ten reálny rozmer ?
Historickú Viedenskú električku rekonštruujú do pôvodnej podoby - http://goo.gl/5mWQj
Reply on: Ike #183592:
to uz by asi neutiahla. urcite ne hore krcacami ked hovorime o L5
Reply on: Valec #183590:
A keby bola súprava K2+T3 s tým, že T3 by bola ako vlečniak? či potom by mala K2 väčší odber?
Reply on: Valec #183590:
a preco by sa mala? T3 tahaju aj vlecniaky bez motorov pokial mi je dobre zname a nic sa netrha.
tam bude nejaky iny zadrhel.
Reply on: 810zssk #183589:
A neroztrhla by potom tá súprava?
Reply on: Valec #183588:
Ale vpredu by mohol byt ten voz, ktory ma vyssi vykon v pomere k hmnotnost (teda asi T3).
Reply on: Ámos #183587:
Súprava áno, ale zadný vozeň by mal ďaleko vyšší výkon na tomu ako predný a z toho mi vychádza, že pri každom rozbehu by teda narážal na predný. A spriahadlá nie sú na prenos výkonu stavané. Ale počkajme si teda na vyjadrenie niekoho znalejšieho.
Reply on: Valec #183583:
no takato suprava by teda na tonu mala vyssi vykon, ako K2 na tonu...

Uz by sa mohol niekto kto sa do toho viac vyzna zapojit. 😃
Reply on: Ámos #183581:
Ja neviem, ono aj to obratisko bolo dost zdevastovane...

Skor by ma zaujimalo: Nedalo by sa to spravit tak ze elektrickova trat by sa rovno postavila do podzemia, teda pri reko stanice by sa uz s nou nic nerobilo? Zaujima ma technicke riesenie (ci to s niecim nekoliduje), nie financovanie.
Reply on: Ámos #183577:
Ja som za to, aby sa každá rekonštrukcia trate tendrovala. Len majú teraz z čoho, keď nemajú ani fuka? Trať treba opraviť od križovatky s Radlinského až po obratisko na Hlavnej stanici. Koľko ráz by sa museli tie tri beusácke tatrovky otočiť hore-dole, kým by vyviezli všetok stavebný materiál? To je niekoľko tisíc m3 nákladu. Aj prenájom UDSky niečo stojí. Netreba zabúdať, že aj štrk by bolo treba očistiť, poprípade zakúpiť nový, čo tiež niečo stojí. Rovnako ako nové koľajové polia, ktoré nie su len tak na sklade.
Reply on: Mike #183582:
Ja napríklad vidím problém aj v tom, že K2S má na svoju váhu 24 t rovnaký výkon motorov ako 18t T3ka. Pri rozbehoch by to muselo vyzerať veľmi zaujímavo.
Reply on: Ámos #183579:
Tak napr. už len odlišná výzbroj asi nebude spolupracovať. Resp tie 2 vozy T3S majú TV14 a K2Sky majú TV14 iba 7101-06. Čiže ak by to tam nešlo, tak to už musia technikcy znalejší vysvetliť prečo...
Reply on: 810zssk #183578:
to je samozrejme, ale opravit ju po ministerstvo financii a zvysok uschopnit na prejazd by sa dalo. len sa hlada ako sa to neda. a ked aj vedia ako sa to da, tak to schovavaju aby sa nahodou nezistilo, ze drahe tendre netreba.
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/1981/cirkus-zamorenie-mesta-reklamou

Cirkus tak dobre platí, že im DPB vždy schváli umiestnenie reklamy na ich stĺpy? ?
Reply on: Valec #183573:
odlisne jazdne vlastnosti? akoze T3 hadze v zakrutach viac zadok ako K2? ?
teraz vazne, kvoli prejazdnosti oblukov a stretaniu suprav v zakrutach alebo ako to chapat?
Reply on: Ámos #183577:
Lenze pri stanici je ten problem, ze ci ma zmysel rekonstruovat trat ktoru (mozno) za par mesiacov zas zatvoria, vytrhaju a napchaju pod zem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.