Sedou su vsetky nezadefinovane linky. A vyhladavac ich interpretuje ako bus - na tom screenshote co tu bol postnuty to nevidno, ale keby si to rozklikol tak tam je symbol autobusu pri tom spoji.
Myslim ze to bude tak ze system typ vozidla (elektricka/abus/tbus) identifikuje podla cisla linky s tym ze to co nepozna (napr. aj 957) proste prehlasi za autobus
Tak ako Ti píše 810ZSSK bude to električka (toto je zadané chybne) a ako linku bude mať inverznú šípku v kruhu (ide o výjazdový spoj na Šafárikovo nám.)
to číslo 957 je kódové označenie pre šípku do palubného počítača a keďže sa s tým až moc nezaoberali tak to systém vygeneroval ako označenie linky do vyhľadávača spojení...
Problém v DPB sa dá pomenovať jedným výrazom - firma, ktorej nie je zriaďovateľ súkromný subjekt. Preto v takejto organizácii trvá všetko 4 až 5 násobne viac ako v súkromnej sfére. Dnes ma práve napadlo, že také tri mesiace dozadu mi z magistrátu prišla odpoveď, že po ich naliehaní DPB urýchlene doplní chýbajúce názvy zastávok na Dlhých dieloch. Otázka do pléna. Viete v akom je to stave ku dnešnému dňu? ?
Hladal som spojenie Nam. Biely kriz -> Hlavna stanica a vyhladavac mi ponukol spojenie autobusom cislo 957 na Racko a tam prestupit... V zivote som o takej linke nepocul, neviete, prosim, co je to zac?
Nechcem spochybňovať technologické zdatnosti kompetentných v DPB, ale rôzne programovateľné dispeleje má už dnes vo výklade každý druhý obchod so zmiešaným tovarom, ktorému spravidla šéfuje najviac 155cm šikmooký vietnamec. Samozrejme, že sám vie tento displej naprogramovať a spustiť. Naozaj neviem, kde je v DPB problém.
Mike
to číslo 957 je kódové označenie pre šípku do palubného počítača a keďže sa s tým až moc nezaoberali tak to systém vygeneroval ako označenie linky do vyhľadávača spojení...