Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #183542:
Nic spochybnovat nemusis, oni sa spochybnili sami ked neboli schopni asi dva roky aktualizovat BUSE tabule. To je tiez dovod preco to nejde.
Reply on: luky133 #183537:
Nechcem spochybňovať technologické zdatnosti kompetentných v DPB, ale rôzne programovateľné dispeleje má už dnes vo výklade každý druhý obchod so zmiešaným tovarom, ktorému spravidla šéfuje najviac 155cm šikmooký vietnamec. Samozrejme, že sám vie tento displej naprogramovať a spustiť. Naozaj neviem, kde je v DPB problém.
Reply on: PVo #183540:
ak to nie je preklep, tak to bude 3702
Reply on: TeBeCe #183534:
Nie je to preklep, ale ak by sa tam predstavili oba TAM-BUSy, rozhodne nebudem proti. ?
Reply on: All1111 #183524:
Fíha, díky za info. ? Tak to teda bude "integrovaná" doprava v Podunajských Biskupiciach... ?

Ako ti zdôvodnili nemožnosť zriadenia spoločnej zastávky pre 70-ku a prímestské autobusy pri nemocnici v smere na Rovinku?
Reply on: All1111 #183524:
Fíha, díky za info. ? Tak to teda bude "integrovaná" doprava v Podunajských Biskupiciach... ?

Ako ti zdôvodnili nemožnosť zriadenia spoločnej zastávky pre 70-ku a prímestské autobusy pri nemocnici v smere na Rovinku?
Reply on: 123123 #183535:
Za prvé každý deň máš inú dopravnú situáciu a tie priemerné čísla by boli potom veľmi divné. Za ďalšie zbytočne zmätočné. DPB testoval zastávkový informačný displej, na ktorom sa ukazovalo meškanie, v prípade väčšieho meškania daný spoj "vypadol" a zobrazoval sa ten čo príde najbližšie. Dáta to zbieralo z palubákov podľa vyjadrenia a približne rok už nefunguje. Podľa odpovedi čo som dostal daný displej má softwérovú poruchu a riešia ju (zaujímave, že to už trvá rok ? ). Takže pokiaľ nebudú takéto displeje na najväčších zastávkach je to zbytočnosť.
Reply on: 123123 #183535:
OMG. Prečítaj ešte raz, čo si napísal ?
Caute. Napadlo ma, co keby v cestovnych poriadkoch sa uvadzal priemerny cas meskania spojov (udaj tykajuci sa konkretneho spoja na konkretnej zastavke a v konkretnom casovom intervale). Takto by sa, podla mna, dali cestovne poriadky nastavit podla dopravnej situacie cez volne dni. Zavazny by potom bol cas po pripocitani tohto udaja.
Reply on: Solider #183532:
to bude len prieklep, rekonstruoval sa predsa 1414 ?
Reply on: Solider #183532:
kratky
Reply on: Marek1978 #183521:
Takže ukážu TAM-BUS 232, čo je krátky, alebo ex. 1414 kĺbový?
Na Kollarku pri deravej kocke teraz lubia zastavovat priamo v jazdnom pruhu... pricom je zvlastne ze trolejbusaci tam zastavuju uplne bez problemov pri obrubniku, len busy (najma nocaky) na to kaslu.
Reply on: S499.1023 #183528:
Miesto "za" malo byť "na". Kasselské obrubníky sú drahšie ako bežné, a keď investor vo svojom rozpočte "veľkodušne" vybuduje ledva 2 m široký chodník pri použití klasického obrubníka, pri drahšom Kasselskom mu už v rozpočte nevyjde ani na tie dva metre. (všetko to platí podľa bratislavskej logiky samozrejme)
Reply on: Ámos #183505:
Vzhľadom na to, že som absovoval základnú DEVÄŤročnú školu + 4 roky gymnázia, mal som pár dní po maturite už devätnáste narodeniny ? .
Reply on: Valec #183504:
Ako zužujú kasselské obrubníky chodník?
Reply on: kecho #183501:
Pri klasickom obrubníku musia busy zastavovať 2 metre od hrany zastávky?
Reply on: 810zssk #183523:
bez nich by to nebolo ono ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.