Nechcem spochybňovať technologické zdatnosti kompetentných v DPB, ale rôzne programovateľné dispeleje má už dnes vo výklade každý druhý obchod so zmiešaným tovarom, ktorému spravidla šéfuje najviac 155cm šikmooký vietnamec. Samozrejme, že sám vie tento displej naprogramovať a spustiť. Naozaj neviem, kde je v DPB problém.
Za prvé každý deň máš inú dopravnú situáciu a tie priemerné čísla by boli potom veľmi divné. Za ďalšie zbytočne zmätočné. DPB testoval zastávkový informačný displej, na ktorom sa ukazovalo meškanie, v prípade väčšieho meškania daný spoj "vypadol" a zobrazoval sa ten čo príde najbližšie. Dáta to zbieralo z palubákov podľa vyjadrenia a približne rok už nefunguje. Podľa odpovedi čo som dostal daný displej má softwérovú poruchu a riešia ju (zaujímave, že to už trvá rok ? ). Takže pokiaľ nebudú takéto displeje na najväčších zastávkach je to zbytočnosť.
Caute. Napadlo ma, co keby v cestovnych poriadkoch sa uvadzal priemerny cas meskania spojov (udaj tykajuci sa konkretneho spoja na konkretnej zastavke a v konkretnom casovom intervale). Takto by sa, podla mna, dali cestovne poriadky nastavit podla dopravnej situacie cez volne dni. Zavazny by potom bol cas po pripocitani tohto udaja.
Na Kollarku pri deravej kocke teraz lubia zastavovat priamo v jazdnom pruhu... pricom je zvlastne ze trolejbusaci tam zastavuju uplne bez problemov pri obrubniku, len busy (najma nocaky) na to kaslu.
Miesto "za" malo byť "na". Kasselské obrubníky sú drahšie ako bežné, a keď investor vo svojom rozpočte "veľkodušne" vybuduje ledva 2 m široký chodník pri použití klasického obrubníka, pri drahšom Kasselskom mu už v rozpočte nevyjde ani na tie dva metre. (všetko to platí podľa bratislavskej logiky samozrejme)
Marek1978