Pamätám si že možno tak rok-dva dozadu bola v časopise Slovak Lines uvedená nejaká sťažnosť cestujúcej zo Záhoria do BA presne v duchu toho článku - autobus sa vliekol, všetci ho predbiehali atď atď, a odpoveď firmy bola tiež rovnaká - vodič dodržal CP tak je všetko v poriadku. Tak rozmýšlam či to nebude jedna a tá istá sťažovateľka...
V 25Tr ti stačí stlačiť dopyt hocikedy počas cesty medzi dvoma zastavkami a dvere sa po zastavení na zastávke otvoria bez ďalšieho tlacenia a nepomerne rýchlejšie ako v niektorých 15Tr.
jediný rozdiel je v tom, že chronometráže sú nastavené tak, že sa CP reálne ani dodržiavať nedá... (príklad je linka na Senec - medzi zastávkami BA, panelový sklad [u MHD je to zastávka PPA Controll] - BA, Zlaté piesky je u niektorých spojov iba 1 minúta [špička], na nasledujúcu zastávku BA, Logistické centrum má však 4 min - stačí si pozrieť cp.sk)
Slovak Lines preto podľa nej do autobusov namontovali GPS a GPRS, aby pomocou údajov z nich mohli v budúcnosti čo najlepšie upraviť cestovný poriadok.
nuz a kedze pokutuju vodicov za nedodrzanie CP tak zistia, ze je idealny a vychadza to akurat
Pod tým "zlým" fungovaním na väčšine Citelisov sa myslí čo? Necestujem nimi často, navyše kombinácie tlačidiel pri dverách sú tam, myslím, rôzne, takže možno sa mýlim, ale mal som pocit, že stlačenie tlačidla dopytu síce signalizuje vodičovi, že má zastaviť vozidlo, ale po zastavení a aktivácii dopytu treba tlačidlo stlačiť opätovne (ako v Tedome). Je to tak? Nie je to podobne aj v 25 Tr? Alebo to je spôsobené tým, že v Citelisoch trvá po zastavení vozidla (pocitovo) dlhšie, kým sa dvere začnú otvárať, ako v iných typoch?
No to nebude asi take jednoduche aspoň ak je pravda čo sa písalo v jednej diskusii. Pre Bratislavu by boli Škody 20T (metrový rozchod) a posledný článok je zevraj odlišný od 15T (je tam schod). Ale čo je na tom pravdy neviem.
Zalezi od vyrobcu - vsadim sa ze taka Skoda pri ForCity 15T by urcite po znizeni poctu objednanych elektriciek z Prahy zrazu par kusov nasla bars aj tento rok/buduci rok (jedine podvozok by musela menit)
VLK