Dost ma zarazilo toto:
"Cestovný poriadok reflektuje zníženú objednávku zo strany Ministrestva dopravy výstavby a regionálneho rozvoja, čo spôsobí, že celkový počet vlakov sa zníži o cca 4,8 %."
To ako ministerstvo si moze znizovat objednavky a pripadne si neobjednat nic ? Ci tam je nejaky limit, o ktory mozu zvysit/znizit objednavky?
A ako som dnes spozoroval, tak zmena sa týka všetkých staničných cieľov (zatiaľ som to videl len na električkách a trolejbusoch), ale zároveň boli zmenené aj fotky niektorých cieľov (zasa som videl len električkové a trolejbusové) čo najmä na trolejbusoch s veľkým displejom vyzerá úplne fantasticky (test je vycentrovaný asi na 2/3 tabule), zatiaľ čo na malých sa pre zmenu zasa nezmestí (jedine, že by ten Šulekov zakrývalo niečo iné, čo som prehliadol). ? ?
Pri tej rekonštrukcii ešte zabudli vypnúť úplne zbytočné semafory (sú zbytočné aj keď jazdia električky) na konečnej v Karlovej Vsi. Dnes fungovali a dávali automobilom červenú pred imaginárnymi električkami. ?
No ja som sa tam dost krkolomne dnes trafil na mojej SX4..neviem aku mam sirku ? ..je to tam o drzku to je pravda, ale da sa to zvladnut..ale bus ma urcite problem ?
kym nevypli semafory tak som tam videl prave tvoriacu sa obrovsku kolonu...
co bolo na cele kolony? nejaky klbovy Ikarus L39, ktory stal v strednom a nie lavom odbocovacom pruhu a cakal na zelenu ?
samozrejme na tychto semaforoch bola "preferencia" rozumej zelenu v odbcovacom smere len ondemand ak raci indukcna slucka v asfalte v odbocovacom pruhu nieco zaregistrovat... pochopitelne ze kedze prvy ikarus sa postavil do stredneho pruhu a zaroven nikto mu tam do laveho nechcel vojst, tak dynamicky riadene semafory spokojne ukazovali cervenu.... a kolona sa zacinala blizit k PKO...
zrejme aj toto bude dovod vypnutia CSS... vsak Bratislava, tu je miesto prestavenia signalizacie riesenie jej vypnutie... a kuriozne je to riesenie k lepsiemu, to uz naozaj nie je co dodat ☠
Dnes som tade šiel a je to presne ako vravíš. Nešli svetlá a ten minupruh mi pomohol plynule sa zaradiť. Tým odovlávam časť príspevku, ktorý som včera napísal ?
Faktom je, že ten pruh je dosť úzky. S mojim 2,00 m širokým autom to bolo len tak tak. Tým chcem povedať, že celé to riešenie je značne MHD un-friendly, pretože kĺbak tam teprv musí stáť a zaradiť sa do stredného/pravého pruhu.
V mojom prípade išlo o kombináciu Interrailu pre Nemecko, Sommerticket OBB a vnútroštátny lístok Marchrgg Gr. - BA hl.. V Nemecku som cestoval na dlhšie vzdialenosti, takže IR sa oplatil. Sommerticket sa mi pre moje časté cesty do Rakúska oplatil tiež.
Valec
http://i46.tinypic.com/2s9or9z.jpg
ŽST Nové Mesto:
http://i46.tinypic.com/6dvoed.jpg