Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #182875:
Moje skúsenosti v dvoch prípadov z piatich hovoria, že medzi týchto analfabetov patrí aj určitá skupina vodičov MHD (menovite liniek 31 a 39). Ale možno je to stále jeden a ten istý. Každopádne akosi nevedia pochopiť význam zelenej šípky pri odbočovaní zo Slávičieho údolia pod Most Lafranconi
Reply on: Petto #182850:
ta zelena doplnkova sipka a zelena pre chodcov sa inak vobec nevylucuju...
ale tak pri BA vodicoch analfabetoch by zrejme doplnkova zelena sipka mala byt uplne zrusena...
inak nechapem projektantov krizovatiek, ze preco pouzivaju zelenu doplnkovu sipku, ked vozidla v jej smere nemaju komu davat prednost... potom to jedna tych analfabetov zmatie (lebo zakon im nic nehovori, a idu podla zvyku, a ked si na jednej krizovatke zvyknu ze na doplnkovu sipku nedavaju nikomu prednost, tak su potom strasne prekvapeny na inej...) a ked sa najde nejaky neanalfabet vodic, tak logicky a spravne podla toho ze to je len doplnkova zelena sipka k cervenu signalu stoj, tak predpoklada ze musi dat prednost niekomu, ci uz chodcom, alebo vozidlam, a tak zbytocne ostrazitostou a cakanim kde je ten komu mam dat prednost, zdrzuje premavku...
Reply on: Emil #182859:
ja len ze taka zastavka uz v Bratislave je...
ma Hviezdoslavovom namesti po boku Narodneho Divadla sa to teda aspon tak tvari...
ina vec je ze auta tam nejazdia, a na druhej strane parkuju taxiky, nuz ale stavebne to je tento typ zastavky...
viete ze Predstaničné Námestie sa bude po novom volať Námestie Franza Liszta ?
Prečo to zábradlie v autobusoch SOR nie je chránené nejakou doskou aby si na tie trubky ľudia nevykladali nohy.Vodič ich aj upozorní ale čo to pomôže,boli tam aj nalepené nápisy -Nevykladajte sem nohy -nič nepomohlo,treba tam dať dosku meter krat meter.Na tých autobusoch musel niekto dostať dobrú províziu,okná pri zatváraní búchajú ako delobuchy,v lete beží kúrenie a ešte aj to zábradlie.

Martin Fundárek

Reply on: kecho #182795:
Tá trať fungovala minimálne ešte začiatkom sedemdesiatych rokov, slúžila ako výťažná koľaj.
Reply on: kecho #182868:
Áno, takto by to dávalo zmysel. Lenže to nie je žiadna novinka. Ja som to skôr pochopil tak, že linky 4 a 9 by si mali zo Špitálskej urobiť exkurziu okolo daňového úradu, lebo tam vznikne vraj najvýznamnejší prestupný terminál pre električky.
Reply on: Infinity #182867:
a ty radsej nepis ako by si mal urazat inych 🙂
Reply on: Solider #182864:
veď zo Špitálskej ide na Radlinského už dnes 3-ka, či nie?
Reply on: VLK #182866:
počuj trapko on sa len pýta či náhodou niekto z dotyčních co tu citaju nešiel tým busom...alebo kamaráti. najprv čitaj potom piš...
Reply on: ForzaJuve #182865:
mladý pán asi pri registrácii nezaregistroval, že TOTO NIE SÚ STRÁNKY DOPRAVNÉHO PODNIKU... treba ísť na oficiálne stránky dopravného podniku, majú na to adresy, čísla či formuláre... (btw. jeden dedko sa v minule v električke sťažoval, že niečo zabudol v nejakej deviatke, tak som mu ukázal číslo na okne a potom celých desať minút švitoril s dispečingom, ale spokojný...)
Ahoj, vo štvrtok som som stratil mobil ( starý siemens) v buse 901 smer Hainburg, o 13.20 hod...nenašiel ho niekto náhodou???...mobil nemá žiadnu cenu, ide mi o kartu, kde mám dôležité kontakty....ďakujem
Reply on: Mike #182863:
A to zachádzanie električiek zo Špitálskej je tiež fantazmagória novinárky Tkáčikovej, či oficiálny plán?
Reply on: Solider #182862:
Však typický sme článok. ? No v prvotnej pracovnej fáze sa to posudzovalo bez vylúčenia áut s prejazdom cez zastávku viedenského typu po tej "vyvýšenej cestnej" časti, potom s prejazdom vedľa zastávky cez el. koľaje a s úplným vylúčením áut. Takže každý sa vyjadril k čomu sa mu hodilo ? ?
Ale páči sa mi ten zámer sme mystifikovať čitateľov do poslednej chvíle že čo sa nakoniec vlastne bude realizovať ?
Reply on: Emil #182859:
Takže v článku sa píše, že po zastávke v smere do centra mesta nebudú môcť jazdiť autá, Uhler spomína, že to slúži na spomalenie áut. Tak teda kde je pravda? Potom je tá zvýšená vozovka bezpredmetná a napokon sa tak nejedná ani o zastávku viedenského typu. A dúfam, že ten ostrovček, ktorý má vzniknúť pre opačný smer, nebude na spôsob zastávky Slovanet.
Reply on: S499.1023 #182857:
nebolo to uzatvorenie zmluvy v polovici 2013? tender, schvalenie prispevku, etc. to by tak vyslo do polovice buduceho roka.
Reply on: MatejBA #182854:
Dnes som šiel tadiaľ ráno a podla všetkého tam ráno funguje starý stav 🙂
Reply on: S499.1023 #182857:
výrobcovia majú problém garantovať polovicu roku 2015, podľa mňa 2014 je tiež dosť nereálny (možno nejaký prvý kus na konci roka 2014)
Reply on: VLK #182856:
Možno som sa prepočul a bolo to 2014. Každopádne šibeničný termín a navyše to vyzerá opäť na politické zadanie, ktoré v kombinácii s konzervatívnym myslením vedenia prevádzky električiek nedajú, obávam sa, dobrý výsledok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.