Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #182461:
Teraz si spomínam, to bolo v čase odklonu Levičana na N. Mesto, takže z SA+GA chodievali výlučne zámockým na Hl.st. V bežný deň mával 8 vozňov, vo štvrtok a v piatok sa dalo nájsť nejaké to miesto na sedenie, inak plné chodby. Teraz je ten R o mnoho prázdnejší. Dosiahnutý cieľ...
Tvoj dôvod sa mi však pozdáva. Napriek pekným tržbám denno-denne na stanici... (rad až von na ulicu)
Reply on: Valec #182461:
to je taky slovensky dovod. ludia sa nezmestia? tak zrusime zastavovanie...
Reply on: kecho #182458:
Ja to napríklad privítam keďže ak cestujem ďalej väčšinou si zapnem mobil a aspoň ušetrím nejaký ten MB z predplatených dát. A tak je rozdiel zaplatiť WiFi čo ani neplatí DPB, ale See and Go či ako sa volajú a klimatizáciu (keďže sa hovorkyňa vyjadrila, že rozdiel medzi busom s ňou a bez nej je 30 000,- €). Za 15 000,- € sa dá namontovať Webasto CitySphere čo je lepšia klimatizácia ako to čudo v SOR-kách. ? Tak ak by sa raz snažili domontovať klimatizáciu (o čom pochybujem) tak radšej Webasto a za tú cenu by boli rovno dva autobusy. ?
Reply on: Joyki #182459:
"Ja som však neraz zažil 10-vozňový raňajší R napchatý tak, že v Senci stál 5-7 min, kým sme sa niekam natrepali."

A či práve toto nebude dôvodom prečo nezastavujú.
Reply on: 810zssk #182453:
Lebo bude v strede mesta..... VRAJ. ?
Reply on: Valec #182457:
- Aby bol vytvorený takt cca. 20 min, plus na tieto R boli ako-také autobusové návozy ráno. Konkrétne okolo 6 a 7 nastupovalo cca. 150-200 ludi. Dnes už len prechádzajú... a ak už prechádzajú stanicou, prečo nie zastavovať, ak vieme, že v minulosti mali dobrú frekvenciu.
- A popoludní zas nanajvýš, hodinový takt nie je boh vie čo (i ked návrh je taký, že by R odchádzal len 4 min pred Os - blbosť, v tomto prípade nie sú potrebné)
- Jednoznačne len Senec-Galanta-Šaľa-Nové Zámky.

Ja som však neraz zažil 10-vozňový raňajší R napchatý tak, že v Senci stál 5-7 min, kým sme sa niekam natrepali. ?
Reply on: luky133 #182455:
radšej by som mal 50 funkčných klimatizácií 😉
Reply on: Joyki #182452:
"Zastavovali vždy" nie je dôvod. Tieto zámocké rýchliky nemali žiaden systém, jeden zastavoval v Sládkovičove, iný v Senci či Bernolákove a to navyše každý GVD inak. Ja sa ale pýtam, prečo Senčanom tieto rýchliky tak strašne chýbajú, keď boli nahradené novými Os vlakmi. Ako to bolo s obsadenosťou neviem, ale čo som mal raz možnosť zažiť (síce v pondelok ráno, ale cez prázdniny), tak stál som už od Šale.
Reply on: 810zssk #182450:
Neviem prečo tomu nevedia ŽSR povedať jasné NIE. Vôbec celé to aj s tým výhľadovým pokračovaním v Tuneli popod dunaj nemá zmysel. Pri vybudovaní el. trate stredom Petržalky a obnovení aj po Štefánikovej by bol človek z konca Petržalky na Hl. stanici ca cca 15min. A vlaky na Trnavské Mýto - načo? To už nech stanicu Predmesie zrekonštruujú čo je niečo dalej.
Takže ak všetko dobre dopadne tak do konca novembra tu máme 50x WiFi v autobusoch. ? http://dsl.sk/article.php?article=12862
Aktualne na TV JOJ reportáž k nehode vlečenie dôchodcu medzi vagónmi z Obchodnej na SNP- vodič električky je nevinny neporušil predpisy ani rýchlosť. Dochodca bol opitý- zrejme bude vinny....
Reply on: Joyki #182451:
Eh? A to preco?
Reply on: Valec #182449:
Rýchliky do Nových Zámkov samozrejme, teda tieto vlaky nie sú vôbec dialkové. A kedže konkrétne ranajšie R zastavovali vždy, a boli nadmerne využívané, tak samozrejme, že mnoho cestujúcich ich žiada. Od decembra však už ani jeden nezostane, napriek velkej frekvencie. Dôvod nikto nevie... a to mi nehovor, že nemá právo zastavovať zámocký R v Senci.
Reply on: 810zssk #182450:
Bratislava - Stred
Len tak btw., po pripadnom (bozechran) vybudovani stanice BA-Filialka sa rata so zachovanim tohto historickeho nazvu, alebo sa rata s niecim rozumnejsim, napr. Bratislava-Trnavske myto?
Reply on: Joyki #182447:
Čo vy v tom Senci máte stále s tými rýchlikmi? Stále počúvam, ako tam rušia ich zastavovanie (podľa mňa oprávnene, keďže rýchlik je diaľkový vlak a Senec nie je ani veľké mesto so 17tis. obyvateľov a ani železničná križovatka) a máte tam menej vlakov, pričom posledné 3 grafikony tam v rannej špičke (medzi 4 a 8 hod.) zastavuje stále 7 vlakov.
Reply on: VLK #182444:
Áno ale pôvodný príspevok MatejaBa bol o tom, že keby podchod stanice priamo prepojili s podchodom na Trnavské Mýto bez nutnosti absolvovať x schodov, že by to bol dobrý projekt. Tak ja som si dovolil zapochybovať že ani tak by to nebol dobrý projekt.
Reply on: Mike #182443:
A kedže nechcú, aby R zastavovali v Senci, tak ranajšie 5 vozňové osobáky sú plné, čiže aj tých pár osobákov by znamenalo obrovskú záťaž. Pravdepodobne v r. 2015 už budeme mať hustejší interval, ale rozhodne tie vlaky nebudú prázdne a rozhodne nepomôžu doprave na mýte. Hlavne, že predpokladám ludia budú viacej využívať vlaky na Tnavské mýto - vraj viac v centre. No dúfam, že projekt prepadne.
Reply on: MatejBA #182441:
V čom podľa teba spočívajú výhody dezintegrácie dopravy?
Reply on: VLK #182444:
Ale ak by niekto chcel ísť do LIDLu, tak mu je ten východ zo stanice akurát vhod. Pri najhoršom sa môže zriadiť zastávka a bude existovať kyvadlovka na Trnavské v podobe linky 51, intervaly by už aj sedeli. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.