Reply on: Marta7 #182172:
Jednoducho povedané čistá momotina ? Neviem či si pamätáš ako to fungovalo keď PCL neplatil na nočáky (iba s príplatkom ak tak). Celé to bolo komplikované.Chcela si využiť nočák a nemala si príplatok k električenke tak si si musela vo vozidle označiť tuším dva lístky.Teraz je to zjednotené,pásma už nie sú a s PCL sa vozíš aj v nočáku čo je jedna z tých pozitívnych zmien,ktoré sa udiali. Ak chceme ľudí prilákať do MHD tak "tudy cesta nevede" (aspoň podľa mňa). Nateraz určite nie.Ako ešte by ma zaujímalo pre koho a načo by boli tie príplatky cez víkendy?Pre nás obyvateľov Bratislavy,ktorí máme prispievať viac jak tí cezpoľní študenti a pracujúci z okolitých obcí a miest?Ak mám dávať viac peňazí za PCL s príplatkami cez víkendy (kedy aj ja využívam MHD v Bratislave) tak to rovno si pôjdem zobrať auto na lízing a budem sa rozvážať komfortne v klimatizovanom aute.
Máš aj nejakú predstavu aké drahé by boli tie víkendové "príplatky"?
nabuduce si dam urcitepozor aby nejaky pos*any soutos bol spokojny.
IGIs
1. Počas dlhšieho sledovania /približne asi tak každé 4 minúty/ sa vyskytol vodič na križovatke, ktorý buď nepochopil vodiča, alebo ani nechcel a silou mocou chcel chytiť ten svoj signál, čo ale vytváralo kolízne situácie.
2. Dopravná polícia vyzerala a konala že je na po-obednej seanse, keďže 1 policajt riadil križovatku a ďalší 3-4 kecali, to isté dispečing pri Blumentáli a dispečing a policajti na Nám. SNP.
3. Nakoľko vypli semafory na križovatke J. Čabelku, tak sa zhasli aj tie na Kukučínovej, ale tam už nebol žiaden regulovčík, takže človek sa tam šiel systémom omyl-pokus vpichnúť do križovatky.
4. Informovanosť cestujúcich žiadna /pochopil by som ak by trvala výluka približne hodinu ale viac ako 7 hodín?!/, je to príliš utopistické ak by človek len pomyslel nad väčšou flexibilnosťou dispečingu, zároveň nik z dispečingu nebol na Račianskom Mýte čo bolo obzvlášť pekné zlyhanie, hlavne že si chlapci posedeli..
5. To že tam dali 3 krátke autobusy na začiatok bolo super, ale počas popoludňajšej špičky bol zlý výber, neviem aké sú zálohy vo vozovniach, ale keď bolo jasné že to bude trvať značne dlhšie, tak mohli operatívne vymeniť tie vozy.
6. Popoludní bol prijateľný interval, ale teraz večer sa opäť ľudia tlačia nakoľko kapacita neodpovedá električkám a ani už nie je tak hustá premávka, že by stáli v zápche.
7. Neviem či bola potrebná tá dojazdová šípka na cieli do Vozovne Krasňany - pri Sor-och sa na bočných paneloch zobrazila len z malej časti.