Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #181989:
A čo to znamená podľa teba, keď sa platí paušálne? Že jej môžeš odobrať neobmedzené množstvo za rovnaký paušál? Nemierim tým proti klimatizácii, len často to tu zvyknú v DF ľudia používať.
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=2lpla43hiAw
Priatelia, našiel som to.. Len taká menšia nevýhoda nízkopodlažných SORiek ?
Reply on: S499.1023 #181986:
Ako sa prejavi taka klimatizacia v spotrebe elektriny pri električke??? Lebo vieme,že SOR NB 18 so zapnutou klímou žere aj o 50% viac nafty. Hoc napr. v BA sa platí elektrina pre el.trakciu paušálne,čiže asi nové električky by sa oplatili s klímou. ?
Reply on: Peon #181940:
Doplním, že som ešte doplnil otázku, či by sa nedala prípadne v danom úseku zriadiť zastávka pre minibusovú linku 128. Odpoveď z DPB ma prekvapila (čakal som vyslovene zamietavé stanovisko). Ale logika mi hovorí, že keďže tam nie je možné zriadiť ZÓNU STOP, tak kvôli niekoľkým záhradkárom nebude magistrát investovať do vybudovania spevnených nástupných plôch ani priechodu pre chodcov. Zastávka "Vápencová" pre mnohých nie je až tak ďaleko a slúži nielen záhradkárom.

"V useku medzi zastavkami OC Glavica a Vapencova Vam ide zrejme o obsluhu zahradkarskych objektov. Zastavku tu nie je problem zriadit, pokial Magistrat hl. mesta Bratislavy (objednavatel vykonov vo verejnom zaujme a spolufinancik nakladov prevadzky MHD) takuto poziadavku uplatni u dopravcu a zaroven zabezpeci vybudovanie spevnenych nastupnych ploch a tiez realizaciu dopravneho znacenia (zastavky, priechod pre chodcov). V konecnom dosledku ide o dostatocne silno frekventovanu cestu, kde treba dbat aj o bezpecnost chodcov (cestujucich) i autobusov a ostatnych ucastnikov cestnej premavky - cesta tu ma rydzo extravilanovy charakter. Pokial uvedene podmienky budu splnene, dopravny podnik moze zriadit zastavku. Odporucame obratit sa priamo na odd. prevadzky dopravy menovanej institucie."

Reply on: tr3mp #181971:
Poďme sa baviť o kúrení 🙂 je zima, tak je prirodzené, že pri -20°C človek v autobuse mrzne. Hádam by nečakal +20°C
Reply on: tr3mp #181971:
Krásny príklad je Budapešť, ktorá si do Combín nedoobjednala velké otváracie okná ale klimatizáciu. Ani miestny momentálny odporca klimatizácie Valec v Temešvári neprotestoval, keď sme sa z 35 stupňov vonku chodili chladiť do trolejbusov, vymrazených na 17 stupňov. Sorry, ale v roku 2012 je normálne kupovať vozidlá s účinnou klimatizáciou.
Reply on: Andy #181984:
Andy, ufo: Neviete, čo je život ? ? ?
Reply on: N/A #181983:
Alebo idem autom, vypnem klimatizáciu a otvorím si okienko 😃
Reply on: tr3mp #181971:
Keď sa chcem cítiť vonku, idem von a nie do MHD.
Reply on: Dave177 #181981:
Obávam,že dalsie zlo hrozi v podobe tbusov s karoseriou SOR NB. V blizkej dobe zatial nie, ale raz určite. ?
Reply on: eripmav #181980:
To tu už bolo povedané veľakrát a je to aj pravda. DPB sa tvári ako keby boli na svete len dva typy kĺbových autobusov a to lowend a highend. Kúpa dlhých soriek bola chyba. Veď aj Karosou sa cestuje príjemnejšie. Preto sa bojím prípadnej kúpy električiek a trolejbusov.
Reply on: Dave177 #181979:
a mne vyhovuje ist aktualne niekam do Finska...
samozrejme ze asi neexistuje clovek ktory by nebol s autobusom ako MBCC spokojny...
otazka je preco potom DPB kupoval nejake SORy a nie same MBCC???
ze by peniaze???
a otazka je potom aj, ze aky to ma zmysel kupit 20autobusov najvyssej triedy a 120 traktorov hrajucich sa na autobusy...
ked uz ponukam nejaku sluzbu, tak sa snazim udrzat jednotny standard na ktory mam peniaze, a nie ze loteria ze raz za cas vam pride luxus a raz za cas srot a raz za cas traktor... to je take slovenske... tu si nevieme povedat ze na co mame a na co nie...
Mne vyhovuje klíma čo má MBCC ? . BTW neviete prečo posunuli zastávku Damborského? Žeby zas nejaká rekonštrukcia?
Reply on: Peter6607 #181977:
Na Trnavku som cestoval starou 14Trkou ?
Reply on: 810zssk #181976:
To potom fakt neviem, kde si cestoval ?. Ja len uvediem pre porovnanie svoju jazdu v 14Tr a následne SOR NB 18. 14Tr krásny luft, aj tričko sa mi uschlo, no v SORe katastrofa. Všetky okná pozatvárané, ani ich otvorenie nepomohlo, stropný ventilátor bol tak vysoko, že som ho vôbec necítil (a to som stál vedľa neho a aj som ho rukou oskúšal- bol zapnutý). Mimochodom mám 187 cm ? .
Reply on: Peter6607 #181975:
No tak dakujem pekne za take prijemne ked mam za 10 minut z kosele vachet ?
Reply on: 810zssk #181974:
No, 15Tr sú na skapanie, 14Tr však majú otváracie všetky bočné okná, tam je príjemne.
Reply on: Peter6607 #181973:
Napisal som trolejbusy, lebo v mojom konkretnom pripade mam problem s potenim najma v nich... ale inak to plati v zasade v celej MHD ?
Reply on: 810zssk #181972:
"Ale trolejbusy su peklo" ❓ ❓
Reply on: tr3mp #181971:
1. Ale jasne, ze sa budem potit v nejakej rozumnej miere... ale trolejbusy su peklo, tam ti nepomoze ani bezna hygiena... specialne ked tam nie je ani to vetranie, ale ani s nim to nie je prilis dobre...

2. Teba by mozno odradzalo, dovolim si povedat ze vacsinu odhana absencia klimatizacie... schvalne mozes niekedy spocitat na krizovatke kolko aut ma otvorene okno a kolko ich ma okno zatvorene (teda zrejme ma zapnutu klimu). Dovolim si predpokladat, ze klima vyhra...

Ked jazdila Flexita tak ludia si tu klimu vnutri naozaj pochvalovali...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.