Existuje nejaka statistika o tom ze by americke deti mali vacsi problem s chorobami ktore mozu byt sposobene klimou? Lebo tam sa teda klimatizuje brutalne.
Problém je skôr v opačnej zmene, pri prechode z teplého prostredia do chladného. To, čo ty pociťuješ ako úľavu, môže malému dieťaťu spôsobiť celkom problémy. Vonku sa spotí (čo je pri dostatku tekutín, ochrane pred úpalom a pod. v poriadku), no vôjde dnu, prefúkne ho studený vzduch a o pár dní môžeš ísť s ním k doktorovi. Takže klimatizácia s mierou.
Zaujímavé, Vodič zomrel mimo pracovného času. http://www.cas.sk/clanok/227376/druha-obet-vysokych-horucav-skolaboval-vodic-autobusu-62.html „Vodič zomrel mimo pracovného času. Príčinu smrti nepoznáme a na zverejnenie ostatných informácií rodina nedala súhlas,“ uviedla hovorkyňa Slovak Lines Eva Vozárová. Podľa informácií Nového Času pracoval šofér v spoločnosti rok a pol, na autobusovej stanici čakal na ďalší spoj, ktorým mal viezť ľudí. Kam mal autobus smerovať a aká dlhá je pauza medzi jednotlivými jazdami, hovorkyňa komentovať nechcela.
Norma nenorma v MBCC to funguje tak ako by malo...Dnes bolo v tieni 38°C a vo voze bolo príjemných 23-25°C...A že taký rozdiel nie je dobrý na organizmus ? Keď vystúpiš s CapaCity tak ťa síce "ovalí"horúci vzduch,ale nie tak,aby si to ty,dôchodca alebo malé dieťa nezvládol ? Automatika si s tým poradí najlepšie...Jedna škoda,že tie SORky nemajú poriadnu automatickú klimatizáciu inak by som prekúsol,že je to totálny nepodarok kĺbového autobusu ?
P.S:Neviem ako ty alebo tu prítomní diskutujúci mávate nastavenú klimatizáciu v aute,ale ja osobne praktizujem chladničku na úrovni 20°C a pri vystupovaní z auta mi od zadku neodpadne ?
30° to nebolo ? im tam ukazovalo nejakých 38° v prehriatom klobáSORe ? aj som sem dával link na článok s videom (TN Markíza) kde merali teplotu v prešovskej a košickej MHD+nejaká anketa(vodiči&cestujúci) a potom aj tie vyjadrenia kompetentných hodné socialistického zmýšľania na štýl "Autobusy majú hustú sieť zastávok a pri častom otváraní dverí je klimatizácia nepotrebná"lebo veď sa vetrá na zastávke a to stačí ?
Ale ked je vonku 37, tak 30 by malo byt podla normy tusim OK ak sa nemylim. Samozrejme, ze ju mozu urcite nastavit aj nizsie, ale neviem ako to je, ked by nahodou bola nejaka kontrola a rozdiel by bol vyssi ako 7 stupnov, mohol by byt problem. Tusim Aupark to ma nastavene podla noriem, co mi tvrdili ludia, co to maju na starosti.
V TVN na Markize namerali v klima SORklobase tusim 30 st...DPB zdovodnoval, lebo caste otvaranie dvier,okien....takze plati §11 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna ? ?
Prvotna pricina to nebola. Problem sa vyskytol v useku Zohor - DNV. Co si spominal, tak medzi DNV a Lamacom je uz asi 10 dni na 1.tratovej kolaji pomala jazda V=50km/h, v dvoch asi 800 m. usekoch.
Jedna sa o zavadu GPOK. Datum odstranenia: neurcity...
Neviem, ci to ma suvis, alebo nie, ale vsimol som si, ze za DNV smerom do mesta v tom jemnom obluku sa chodilo vcera, aj predvcerom pomaly a na tunajsie pomery to dost skripalo. ?
Neviete niekto čo sa dnes dialo na železničnej trati zo záhoria do Bratislavy?Medzi 11 a 12 hodinou nepremávalo vôbec nič...Predpokladané doby meškania okolo 80 minút...
roman2
P.S:Neviem ako ty alebo tu prítomní diskutujúci mávate nastavenú klimatizáciu v aute,ale ja osobne praktizujem chladničku na úrovni 20°C a pri vystupovaní z auta mi od zadku neodpadne ?