Nič proti,ale načo zavádzať ďalšiu autobusovú linku keď tade chodí RegioJet???Ja keby som býval v obciach súbežných s traťou RegioJetu tak nastúpim na vlak a nebudem strácať čas BUSom,ktorý stojí v kolónach ? Logika priateľu
"privítal by som prieme spojenie z Petržalky,ale aj iných časti do Rovinky,aspoň na tú 6. a 18. h,iste by sa našlo našlo viac,čo v bývame v Blave a dochádzame za prácou do Rovinky a naopak."
K tomu dotovaniu regionálnych liniek,teda že MHD BA jazdí de facto aj de jure do druhého okresu nemám nič,povedzme nech sa aj vyberá vyššie cestovné,naopak privítal by som prieme spojenie z Petržalky,ale aj iných časti do Rovinky,aspoň na tú 6. a 18. h,iste by sa našlo našlo viac,čo v bývame v Blave a dochádzame za prácou do Rovinky a naopak. A ešte jedna vec,trošku OT,ale keď to napíšem na FB či iné fórum budem mať súhlasne reakcie,ale ostane nevyslyšaná. Ten kto navrhol prerobiť cestu Z BA do Rovinky na 3 prudovku,na jednej strane možno dobre myslel,ale nedomyslel, Urobiť permanentne 2 pruhy v smere do BA a 1 v smere von,prepáčte za výraz hraníči zo slabomyseľnosťou. VeĎ postavte sa hocktorý pracovný deň po 15:00 do 18:00 na tú cestu,koľko vozov pôjde v smere do BA a koľko v smere na DS. Ak už neboli prachy na urobenie operatívneho riadenia pomocou semaforov,mohli to riešiť tabuľkami a presným časovým vymedzením ,ale súčasnu organizáciu považujem za chorú. Sorry za mierne OT,ale verím,že tu si to niekto z kompetentných aspoň prečíta
Nakoľko v tom trolejbuse nikto nesedí podľa všetkého je ten trolejbus odstavený pri kraji cesty. Mňa by skôr zaujímalo či je tak drahé doviesť ten trolejbus na vagóne. Lebo Tatra pri ťahaní ma tiež svoju spotrebu...
schumino