Ja viem aj o spore ktore DPB prehral... Smutny je na slovensku stav sudnictva, najma to, zr sudne trovy nejdu automaticky na ucet toho co prehra, spolu s nakladmi na zastupovanie a vsetok strateny cas... Pokial by sa nejak vyrazne zlepsila vymozitelnost prava a sudny poriadok v zmysle spravodliveho nesenia nakladov na proces, teda len ten kto nemal pravdu a prehral aj naklady druhej strany... tak by som pravne poradenstvo zriadil aj zadarmo, zisk mi zaplati DPB ked ja vyhram.. tak funguju pravo v pravnych statoch, pravnici sa sami zadormo pobukaju zastupovat poskodenych, len za podiel alebo sudom priznane naklady v pripade uspechu...
,,Nič proti,ale načo zavádzať ďalšiu autobusovú linku keď tade chodí RegioJet???Ja keby som býval v obciach súbežných s traťou RegioJetu tak nastúpim na vlak a nebudem strácať čas BUSom,ktorý stojí v kolónach,, ? ? No asi nepoznáš miesto o ktorom píšeš!! Vlaková zastávka ROVINKA je vzdialená od obce cca. 2km, zastavuje tam 5 vlakov denne a je na znamenie! Pre veľkú časť obce je bližšie zastávka MHD Nemocnica Pod. Biskupice ako vlaková zastávka ,,ROVINKA,, Takže zostáva len ten SlovakLines a státie v kolónach ? ☠
Prepáč Alvin, ale môžte byť radi aj za tu trojpruhovku. Nikto vám nekázal sťahovať sa na perifériu a vyplakávať, že denne strávite v automobiloch 4,5 h. Pokiaľ si miestny, tak prepáč.
Mimochodom, okrem nadávania na choré hlavy by si mohol aspoň len medzi vetami navrhnúť riešenie.
Inak z dopravného hľadiska bola voľba preferenované smeru v smere do BA logická. V čase ranných dopravných nárokov sa vozidlá stretávajú na komunikácii I/63 a kumulujú sa. Navyše v Bratislave je množstvo svetelných križovatiek. V opačnom smere je len v Dunajskej Lužnej jedna svetelná križovatka a vozidlá majú tendenciu sa rozptylovať na komunikácie nižšej kategórie, ktoré vedú k ich domovom
Nič proti,ale načo zavádzať ďalšiu autobusovú linku keď tade chodí RegioJet???Ja keby som býval v obciach súbežných s traťou RegioJetu tak nastúpim na vlak a nebudem strácať čas BUSom,ktorý stojí v kolónach ? Logika priateľu
"privítal by som prieme spojenie z Petržalky,ale aj iných časti do Rovinky,aspoň na tú 6. a 18. h,iste by sa našlo našlo viac,čo v bývame v Blave a dochádzame za prácou do Rovinky a naopak."
K tomu dotovaniu regionálnych liniek,teda že MHD BA jazdí de facto aj de jure do druhého okresu nemám nič,povedzme nech sa aj vyberá vyššie cestovné,naopak privítal by som prieme spojenie z Petržalky,ale aj iných časti do Rovinky,aspoň na tú 6. a 18. h,iste by sa našlo našlo viac,čo v bývame v Blave a dochádzame za prácou do Rovinky a naopak. A ešte jedna vec,trošku OT,ale keď to napíšem na FB či iné fórum budem mať súhlasne reakcie,ale ostane nevyslyšaná. Ten kto navrhol prerobiť cestu Z BA do Rovinky na 3 prudovku,na jednej strane možno dobre myslel,ale nedomyslel, Urobiť permanentne 2 pruhy v smere do BA a 1 v smere von,prepáčte za výraz hraníči zo slabomyseľnosťou. VeĎ postavte sa hocktorý pracovný deň po 15:00 do 18:00 na tú cestu,koľko vozov pôjde v smere do BA a koľko v smere na DS. Ak už neboli prachy na urobenie operatívneho riadenia pomocou semaforov,mohli to riešiť tabuľkami a presným časovým vymedzením ,ale súčasnu organizáciu považujem za chorú. Sorry za mierne OT,ale verím,že tu si to niekto z kompetentných aspoň prečíta
Nakoľko v tom trolejbuse nikto nesedí podľa všetkého je ten trolejbus odstavený pri kraji cesty. Mňa by skôr zaujímalo či je tak drahé doviesť ten trolejbus na vagóne. Lebo Tatra pri ťahaní ma tiež svoju spotrebu...
kecho