Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #180685:
nelegalnym parkovanim nevznikaju mestu naklady navyse??? tak toto uz naozaj nemyslis vazne...

ja mam takyto pohlad na moralku: ked cestou na a zo zastavky MHD stretnem menej ako 10 nelegalne parkujucich aut a tak nelegalne sa obohacujucich o desiatky az stovky eur denne, tak si urcite oznacim cestovny listok ? tolko k moralke... ostatne je o chladnom kalkule pravdepodobnosti a legislative...
Reply on: Rubber38 #180725:
Dopyt spravidla funguje, ale nepouziva sa, lebo DPB.
Vážení, neviem, či som oprávnený zapojiť sa do debaty o prepravnej kontrole a cestovaní bez platného cestovného lístka, ale snáď mi dovolíte vyjadriť aj svoj názor. V rokoch 1981 až 1989 som pracoval v DPMB ako vedúci prepravnej kontroly - číže šéf revízorov - a tiež sme stretávali s problémami. Keď som tam nastúpil mal DP 13 stálych revízorov - žien staršieho veku, ktoré aj napriek svojim skúsenostiam nestíhali chytať cestujúcich bez platmého cestovného lístka. Ja som išiel cestou zvýšenia počtu revízorov , prijal som brigádnikov, ktorí podnik nestáli ani halier, pretože boli platení len od prípadov, bez hodinovej mzdy. Do pol roka som ich mal vyše 100 a poviem vám, že sme boli nútení prejsť na výpočtovú techniku, čo sme nestíhali evidenciu a následné vymáhanie prirážok za cestovanie bez PCL. DPM po opakovaných útokoch na revízorov a ťažkom zranení strelnou zbraňou brigádnika v rozkroku prestalo využívať ich služby a ponechalo iba kmeňových pracovníkov istených SBS. V súčasnej situácii nevidím možnosť ich návratu, lebo vlčiaci sú dnes divejší a nekontrolovanejší. Vy sa vytáčate nad tým, že existuje nejaký rizikový fond pre cestujúcich bez PCL. Vážení, toto BOLO aj za mojich čias, stopy sme zachytili v r. 1983 a keď sme nasadili pátračov, tak stopy viedli na akademickú pôdu, ale nie medzi študentov, ale vsokoškolských profesorov. Keď zistili, že o nich vieme, tak sa trochu skrotili a asi prešli do inej formy platenia, lebo s ich pokladníkom sme sa viac nevideli. V dnešnej dobe si nemyslím, že by sa v DPM našiel človek, ktorý by mal záujem toto riešiť a tak je jednoduchšie o tom iba písať a pohoršovať sa. Ďakujem za váš čas, ktorý ste venovali čítaniu týchto riadkov.
Reply on: Ike #180720:
Vieš čo, v tom, čo si tu napísal, budeš evidentne najväčsší špecialista ty? Tu nikto nedával na jednu úroveň šedých a čiernych pasažierov a už vonkoncom nikto nedával na jednu úroveň teba a Breivika. Tu sa riešila obhajoba čiernych pasažierov tebou a inými osobami.
Takže so svojím demagogickým goebbelsovským podsúvaním bež do riti.
Reply on: Rubber38 #180727:
Záleží od toho - ktorého Citelisu... Ex Eurobus majú otváranie dverí na každé zvlášť (http://imhd.sk/ba/galeria-media/1352/irisbus-citelis-12m.html?#53226-Pristrojova-doska-Actia-Podium), iné majú samostatne 1. dvere, zvyšné dvere & dopytové otváranie dverí (http://imhd.sk/ba/galeria-media/1352/irisbus-citelis-12m.html?#53228-Pristrojova-doska-VDO-v-Citelise-2346). ?
Reply on: luky133 #180726:
Hm, to je zaujímevé, že DPB takto reagoval, to by som naňho nepovedal...

Podľa mňa to nie je tým, že by to žiadny vodič NEVEDEL použiť. Skôr to bude tým, že majú v príkazoch nepoužívať ho. A opravte ma niekto, je dosť možné že sa mýlim, lebo v tomto sa moc nevyznám; nie je to náhodou tak, že by mali Citelisy zvlášť len tlačidlo na otv. predných dverí a tlačidlo na otv. ostatných dvoch? Lebo potom by sa nedali otvoriť napr. IBA stredné dvere a pod. Čo? Ako je to tam riešené?
Reply on: Rubber38 #180725:
Zaujímavé, že na 25Tr funguje, ale dlhý čas sa nepoužíval a aj teraz ho ešte všetci nepoužívajú. Raz som aj písal ohľadom toho do DPB a odpísal mi jeden človek, že ho nepoužívali kvôli tomu, že funguje ináč ako dopyt napr. na 15Tr, ale po mojom upozornení zaškolili vodičov a po čase skontrolujú či ho používajú. Ale i tak ho všetci nepoužívajú. Takže je dosť možné, že na Citelisoch sa nepoužíva tiež z obdobného dôvodu... ?
Reply on: Mikimaus #180721:
Vieš, neviem či si si všimol, ale na Citelisoch tie dopytové tlačidlá reálne nefungujú. Keď ho stlačíš, tak sa nerozsvieti a na zastávke sa aj tak otvoria všetky dvere. Ten dopyt jednoducho nefunguje, neviem, načo tam je. Skús si to
Reply on: 810zssk #180723:
hej budu. 4.kolona ma 18 NP poradi.
Reply on: Marek1978 #180715:
A to im budu stacit SORky na vsetky garantovane NP odchody?
Reply on: Ike #180720:
Ale tu nikto nedava na jednu uroven cloveka co cestuje bez listka stale, alebo obcas a uz vobec ciernych pasazierov nedava na uroven Breivika. Ale skratka, tym, ze cestujes bez listka si nezaplatil DPB to na co mal narok = o tie peniaze si ho pripravil = okradol. Bodka.

Najdi mi prosim prispevok kde niekto dal na jednu uroven okradanie a masove vrazdenie. Dakujem.
Vcera som videl na L50 Citelisa, co mal izolackou prelepene vsetky dopytove tlacidla..cestujuci tlacili potom tlacidla pre ivalidov a STOPku...to je nejaka nova feature..alebo nam vrakosovia? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #180713:
Mna najviac znechucuje to, ze na toto forum sustavne dolezie skupinka ludi, ktorych jedinou zalubou je detailna analyza inych prispevkov a nasledna kritika, pricom sami nicim neprispeju, hoci vedomosti maju.

Vedia ma v zivote potesit aj ine veci, ako citanie medzi riadkami a povysovanie sa. Ked v tejto diskusii niekto nevie pochopit rozdiel medzi chronickym ciernym a sedym pasazierom, tak potom je to z mojej strany uzavrete.

A tym, ze som cestoval asi 4krat jednu zastavku na cierno som na urovni Breivika. Tym,ze som velakrat siel na cely listok miesto zlavneneho som ukzal svoju blbost. Co na tom, ze dpb dostal viac penazi odomna ako mal...
Reply on: Marek1978 #180715:
hmm kdozvie preco ziadny medak ? dnes som na 95 videl iba 4915 zatiaľ
Reply on: Kami #180717:
CapaCity na nocakoch (N95) jazdia uplne bezne a nemam pocit, ze by sa tam nejako nicili 🙂
Reply on: Valec #180712:
Na nocaku by v normalnych dnoch nemali byt vraky. Mala kopa pyta viac, zbytocne by to lakalo poskodzovat vozidlo. A tiez je tu otazka spolahlivosti #180711). Kludne nech sa bezny den vypravi aj CapaCity, ak tak vyjde sluzba.
Reply on: Valec #180712:
Tak to uz je ina vec... princip nove vozy na najdlhsie sluzby uplne schvalujem, len som proti ucelovemu nasadzovaniu vrakov na nocaky (napr. pokial je volny novy voz), pokial nie je mimoriadna udalost.

Inak tento tvoj post som si povodne cital v nocaku tak som sa schvalne poobzeral a napriek tomu ze bola sobota 1:30, tak vacsina ludi bola celkom pri zmysloch 🙂

Kazdopadne, dnes by DPB na vsetky nocakove sluzby mal nasadit vozidla vyssej kapacity, ale sucasne tie vrakoidnejsie. Kazdopadne to bude velmi zaujimave.
Reply on: Valec #180688:
V nedelu nema byt preco posilovka. Prilet je v pondelok okolo poludnia.
Dnes po 15-tej ziadny medak vonku nebude. Vypravuju sa stare vozy a sorky.
Reply on: S499.1023 #180713:
Maly dvor a dlhy bic. To je asi to jedine co na tento narod plati...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.