Na nocaku by v normalnych dnoch nemali byt vraky. Mala kopa pyta viac, zbytocne by to lakalo poskodzovat vozidlo. A tiez je tu otazka spolahlivosti #180711). Kludne nech sa bezny den vypravi aj CapaCity, ak tak vyjde sluzba.
Tak to uz je ina vec... princip nove vozy na najdlhsie sluzby uplne schvalujem, len som proti ucelovemu nasadzovaniu vrakov na nocaky (napr. pokial je volny novy voz), pokial nie je mimoriadna udalost.
Inak tento tvoj post som si povodne cital v nocaku tak som sa schvalne poobzeral a napriek tomu ze bola sobota 1:30, tak vacsina ludi bola celkom pri zmysloch
Kazdopadne, dnes by DPB na vsetky nocakove sluzby mal nasadit vozidla vyssej kapacity, ale sucasne tie vrakoidnejsie. Kazdopadne to bude velmi zaujimave.
Mňa na tom znechucuje najviac to, že medzi tými, čo sa snažia obísť fakt, že za služby sa platí, je minimálne jeden študent práva a dvaja, čo sa tak tvária.
Myslím, že tento národ je odsúdený na historický neúspech, keď mu treba na všetko zákon a ešte tak napísaný, aby sa nedal obísť. Ono sa stačí pozrieť, ako vyzerajú napr. dpravné predpisy u nás a ako v Nemecku.
Tak logicky, novšie vozidlá na celodenné služby, staršie na delené a ešte staršie na nočáky. Aby to najlepšie malo možnosť využiť čo najviac ľudí... Aj pre imidž to vyzerá lepšie, keď väčšinu dňa vídavaš len nové a pekné vozidlá... A v noci (a povedzme si pravdu), keď väčšia časť osadenstva cestuje po návšteve nejakej "občerstvovacej stanice", si veľmo na nové vozidlá potrpieť netreba.
Ked je rizikovy den tak beriem, ale inak zamerne vypravovat na nocaky vraky je len dalsia degradacia VHD a znizovanie kvality sluzieb. A zvysenie rizika vypadkov = nutnost hradit, vznik zbytocnych jalovych km, atd.
Nemyslel som ani tak oslavy, skor mi prislo logicke sa po narocnom dni dobre vyspat a az na dalsi den cestovat. Ale prilis sa nevyznam, takze sa nehadam
Však správny prístup... na nočákoch by "dožívajúce vraky" mohli byť prakticky stále, ale v takýchto prípadoch vždy.... myslím, že tam o kvalitu (rozumej nové vozidlá so všetkými vymoženosťami) stojí len málokto. ?
Pokiaľ si dobre pamätám, tak vždy po poslednom zápase sa zbalili a šli domov... žiadne oslavy v mieste konania... každopádne, aj keby bol prílet o tretej v noci (zápas skončí tak o 9tej večer) značná časť davu v meste hokej sledujúcich sa odoberie na letisko čakať.
stále nerozumiem, čo tu riešite... kruh je jasný - to čo nedostane DPB na lístkoch, musí vyrovnať mesto z daní všetkých Bratislavčanov - z mestskej pokladnice... a keďže vieme, v akom je stave je jasné, že sa pristúpi k jedinému riešeniu - škrtaniu spojov... a úbohé je to, že tí čo za službu neplatia, vždy najviac kričia... takže nezaplatením za službu sa vyrieši čo úplné nič, iba sa ďalej zdegraduje služba a potom nech dotyčný nekričí, že aké sú hrozné intervaly, že sa o vozidlá nestará a pod. Čierny pasažier je zlodej - okráda všetkých Bratislavčanov o peniaze, okráda ich o služby
Si si istý, že je adekvátne ma v takom prípade označiť ako zločinca? V oboch prípadoch DPB minie rovnaké množstvo pohonných hmôt spôsobené mojou hmotnosťou. O pojme "čierny pasažier" nepolemizujem. Podľa tarifných podmienok je to jednoznačné, aj keď IMHO zvrátené.
Mike