Obidve dlhodobé odstávky tunela ukázali, že bratislavská MHD sa bez neho dokáže zaobísť. Každopádne je na mieste otázka, či tie obrovské náklady na jeho (minulú, súčasnú a možno aj budúcu) rekonštrukciu stáli za to, že sa dvom linkám skrátil interval o niekoľko minút. Možno sa mal tunel jednoducho zavrieť a peniaze použiť napr. na opravu trate v Dúbravke. Veď aj tak šla veľká časť nákladov nie na dopravu, ale na výmenu vodovodného potrubia pre BVS a na drahé kamerové systémy, ktoré teraz sledujú asi tak netopiere.
Ja vask v centre com si vsimol, vacsiu pravidelnost v doprave. Chodim pesi a teraz poprimne jezaida neustale v rozostupoch nejake elektricky. Predtym som na Kamennom stretol vsetky a kym som presiel na Americke nesla v danom smere ziadna.
Za trhlinu v tuneli vraj moze, okrem ineho, voda a silne mrazy. Ale nemohla k jej vytvoreniu prispiet aj nedavna rekonstrukcia tunela? Menili sa troleje, do klenby sa vrtalo, kopalo sa tam kvoli prelozeniu vodovodneho potrubia pod zem (co tiez mohlo narusit statiku stien) atd.
A zasa reálny stav bol včera poobede taký (ok jeden prípad, 99,9% je to hádam ok) že L9 ktorá na kamennom meškala 2 min. si toto meškanie udržala po Trnavské, kde ale dobehla L8 ktorá tam už stála, hoci mala ísť až po nej. Takže tá L8 tam minútu čakala do svojho odchodu a L9 nútene za nim. Ale dobré je že to vyšlo v skutočnosti tak že prvá išla L8 ktorá je z mesta evidentne prázdnejšia ako L9.. aj keď ktovie koľko sa na ňu muselo na Legionárskej a Trnku čakať kvôli šuchtavej 9.
U L2 staci zmeskat signal volno na tom novom uzasnom semafore pri vyjazde z obratiska a minuta je hned vyrobena.Vcera som ich tiez videl v tesnom zavese na Novej Dobe z rozdielom jedneho signalu na krizovatke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978