v každom prípade osobné pocity sú jedna vec a nejaký prepravný poriadok vec druhá... tiež by ma zaujímalo, že kde sa skrýva, keďže sú povinný ho mať a zverejniť... ako mám s nimi uzavrieť prepravnú zmluvu, keď neviem, aké sú zmluvné podmienky
To áno, ale tarifa MHD BA jasne špecifikuje za akú batožinu sa platí. Lenže RegioJet cenník len uvádza poplatok za batožinu a nič bližšie. Prepravný poriadok na ich stránke tiež nie je, takže žiadne bližšie vysvetlenie. Akurát píšu že jedna príručná batožina je zadarmo, avšak nepíšu aké rozmery a pod.
Pozeral som cenník regiojetu a našiel som tam poplatok za batožinu (že 1€ na jednu cestu), avšak nič bližie som tam nenašiel. To akože aj za obyčajný ruksak, kabelku a pod. bude cestujúci musieť zaplatiť to 1€? To je potom značné predraženie cestovného.
Ona skôr iba preposlala pripomienky par obyvatelov,ktory sa ozvali ,ked bola L147 medzi kandidatmi na zrusenie v Septembri. Ona podla mna ani netusi ake linky jej behaju v centre.
Pani Rosova je len dalsia gorila v modrom a opozicia v cervenom nic nekontroluje lebo sa v tom s modrou mafiou vezie spolu.
Dokaz je v novej parkovacej politike mesta. Vsetky MC sa vyjadrili, ze si budu musiet dokument najprv prestudovat, len Rosova a MC Stare Mesto komunikovali, ze najdolezitejsie je aby to riadila sukromna firma! (opakovanie historie posledneho starostu za SDKU v Starom Meste)
A jej agenda je na smiech. Premenovanie Noveho mosta?! WTF?! Keby sa isla pozriet ako to pod novym mostom vyzera tak by sa na cele SNP musela vysrat a riesit to v com ludia cakaju na bus a ako vyzeraju lavky po ktorych chodia ludia. Antigrafitovy nater za par melonov nikto necisti! Na co sa tie peniaze vyhodili?
Inak davam do pozornosti, ze podla Rosovej su najdolezitejsimi bodmi pokial ide o MHD v Starom Meste linka 147 a doprava zo stanice do centra. Preto nedali pripomienky. To je dost vtipne, lebo ak je 147 priorita (co chapem) tak absolutne nerozumiem preco nepripomienkovali to ze je tam uplne divny CP, malo spojov, atd..
Myslím že v diskusií k článku počin autorky pekne zhodnotili.
Hlavne že sa jedná o absolventku, ŽU, FPEDAS... ale zasa aby mali aj ostatní čisté svedomie, tak diplomovku mala na tému "optimalizácia logistických služieb vo firme SLOVFRACHT SLOVAKIA, a.s." (optimalizácia-logistika-zasielateľstvo)..
Tak problem budu ti co pridu na zastavku a zistia ze napr. z Kamenaca budu musiet bezat na Hodzko na nocak... Ti co o vyluke vedia vopred proste pojdu rovno na N70, ktora ide z Falezianov smer Astro minutu po beznom odchode poslednej elektricky. Osobne by som navrhol po prichode poslednej elektricky smer Vajnorska na TrMy pristavil jeden voz (stanicne ZV?), ktory by nabral ludi a isiel len po zastavku kde vystupi posledny cestujuci, alebo mozno len po Slovanet kde by zabezpecil prestup na N70. A potom durch do vozovne.
VLK