Ad 1: to vobec nie je "od veci" komentar. 63 bola kedysi expresna a dobre, vynechava mokrohajsku, dubovu, sokolsku, karpatsku a sabinovsku, ale! zachadza obojsmerne do tesca, ako si spomenul a dalej, od tesca k mokrohajskej ju zastavi semafor tesne pred zastavkou, ak niekto stlaci dopyt na zelenu, co je skoro vzdy, karpatska vobec nic nemeni na veci, pretoze zdrzuje semafor na racku a sabinovsku neprejde takisto na supu, pretoze pri kauflande ju zastavi semafor. A pre mna osobne nie je expresna linka taka linka, ktorej identicka trasa trva mne autom cca 18 minut a autobusom je to tusim 34 minut.
30-ku dat do tesca, rozmyslal som nad tym, ale zase pri tescu vystupuje vela ludi zo 63 smerom do lamaca. A robit tymto ludom komplikacie by nebolo dobre, odhliadnuc od toho, ze 63-ka bola do postavenia lamacskeho tesca iba spickova linka.
Je to jednoduché: DPB si objednal webstránky s CP a vyhľadávačom od externej firmy (zrejme FS SOFTWARE S.R.O.). Keďže tá firma webstránky robí zjavne "u seba" a nie "u zákazníka", tak vytvorili subdoménu cp.dpb.sk, ktorá celá je smerovaná na stránky tejto spoločnosti, t.j. na mhdspoje.cz . Pre názornosť skúste napr. http://cp.dpb.sk/jrw/ a http://mhdspoje.cz/jrw/dpb/
"V priestore je treba napríklad vymeniť eskalátory, stropné svietidlá, problém je so zvrškami električkovej trasy," uviedol novomestský a mestský poslanec Libor Gašpierik (SDKÚ-DS)."
Neopravovala sa náhodou len tak náhodou nedávno trať na Trnavskom mýte? ?
Peon