Zober to z tej lepšej stránky - že prispievatelia tohto fóra sú rozhľadení ľudia zaujímajúci sa nielen o verejnú hromadnú dopravu, ale majú tiež všeobecný prehľad z rôznych iných oblastí. ☺ Ja by som sa veru v bratislavskej sekcii imhd potešil off-topic fóru. ?
Keby tu dakto pred rokom spomenul autobus v centre zožral by si ho aj s navijakom. Na základe čoho ma používaš ako príklad? Napíš mi jeden príspevok, kde opisujem ako sú dobré len staré trolejbusy a novšie plne odmietam. 6607 som si obľúbil pre jej vzhľad, a spoľahlivosť, keď tu nebola ani jedna 15TrM po GO. Dnes tomu tak nie je, 6607 koroduje rám, má prepadnutý mech, atď.
Pre porovnanie, v akom stave odchádzali Škody 15Tr na GO pred 7 rokmi a v akom Škody 15TrM teraz?
Trolejbus na koľajniciach? Rob si srandu z niekoho iného.
Doplním nejaké fotky. Toto je starý motorák z júna 2010, keď tam jazdila ešte MAV: http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000036 O tomto píšeš, že je to ex ÖBB? A ktorý je ten pôvodný Gysev motor 5047?
Príjemne ma prekvapilo, že do Rajky teraz jazdí pôvodne rakúsky motoráčik - taký istý ako na trati "Marchegg - Gänserndorf", len tento je vo farbách Gysev-u: http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000034
Totiž dávnejšie som išiel z Neusiedl am See do Eisenstadtu s takýmto motorákom ÖBB (ale to bola práve na časti tej trati výluka s NAD), lenže neskôr som tam videl iba Talenty.
Dávnejšie som (tuším) v Novom Čase /neviem či je to na internete) čítal porovnnanie výrobkou značky CLEVER predávaných u nás (určené pre český a slovenský trh) a tých rakúskych. Teraz už neviem či za podobnú cenu, ale výsledok bol taký, že rakúske sušienky obsahujú napr. viac plnky, viac % kakaa...
Ja som si všimol čokolády Milka (v Rakúsku sú pre rakúsky a nemecký trh + ešte nejaký "západňárský" tuším), ale chuťový rozdiel s tými čo sa predávajú u nás, som nepostrehol. A cenovo vyjdú približne rovnako (v závislosti od toho či sú v nejakej predajni v akcii).
Nerieš. Práve Petra6607 som včera pri telefonickom rozhovore s iným tunajším diskutujúcim uvádzal ako píklad hardšotouša.
Keby po tých koľajniciach jazdil trolejbus, tak by bol spokojný.
Ale potrebuje, kedze napr. v takom Zurichu je to najbeznejsia vec. Jedine co bolo odovodnene je Obchodna, kedze je tam vraj zla dlazba, ale Obchodnej sa da vyhnut. Po SNP uz bus jazdil napriklad.
Co by na tom bolo chore? Nikto na tomto DF neobhajoval tak nezmyselnu X13 ako je realizovana, to nic nemeni na tom ze linka stanica - centrum je nutna.
Osobne nepochybujem ze X13 je zamerne spackana. Za tym ze to na Hodzku v smere na stanicu stoji na zastavke 206, 207, 208, 212 nemoze byt nic ine len snaha o to aby to ludia nepouzivali.
Myslim ze som precestoval dost sveta na to aby som mohol vyrobky porovnavat. Vo vacsine sveta (vratane Rakuska) je kvalita porovnatelna s nami ak porovnavame podobne ceny.
A ešte jedna vec. Vozovňa Hroboňova trpí akútnym nedostatkom prevádzkyschopných kĺbových trolejbusov. Ako to mienia riešiť?
Posledný rok mnohé české mestá začali s rozsiahlou obnovou vozového parku. Či to boli SORy alebo Solarisy, na tom nezáleží. Uvoľnilo sa tak celkom veľké množstvo 15Tr. Najzaujímavejšie sú podľa mňa teplické 15Tr07. Ich stav je uspokojivý a ako dočasné riešenie ich považujem za najlepšie. Aj Prešov byde vyraďovať 15Tr, ale tie už sú vo veľmi žalostnom stave.
Neviem ako sa vám to bude pozdávať, ale má niekto z vás lepší nápad?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk