Co by na tom bolo chore? Nikto na tomto DF neobhajoval tak nezmyselnu X13 ako je realizovana, to nic nemeni na tom ze linka stanica - centrum je nutna.
Osobne nepochybujem ze X13 je zamerne spackana. Za tym ze to na Hodzku v smere na stanicu stoji na zastavke 206, 207, 208, 212 nemoze byt nic ine len snaha o to aby to ludia nepouzivali.
Myslim ze som precestoval dost sveta na to aby som mohol vyrobky porovnavat. Vo vacsine sveta (vratane Rakuska) je kvalita porovnatelna s nami ak porovnavame podobne ceny.
A ešte jedna vec. Vozovňa Hroboňova trpí akútnym nedostatkom prevádzkyschopných kĺbových trolejbusov. Ako to mienia riešiť?
Posledný rok mnohé české mestá začali s rozsiahlou obnovou vozového parku. Či to boli SORy alebo Solarisy, na tom nezáleží. Uvoľnilo sa tak celkom veľké množstvo 15Tr. Najzaujímavejšie sú podľa mňa teplické 15Tr07. Ich stav je uspokojivý a ako dočasné riešenie ich považujem za najlepšie. Aj Prešov byde vyraďovať 15Tr, ale tie už sú vo veľmi žalostnom stave.
Neviem ako sa vám to bude pozdávať, ale má niekto z vás lepší nápad?
OT: O5 nemozem nesuhlasit, na pulte v predajni kupis podla nazvu rovnake vyrobky v AT a SK ale ked si precitas zlozenie a napr. podiel masa , tak zostanes prekvapeny.
Prejdem k inej téme.
Viacerý ste tu vyžadovali nutnosť náhrady električiek na HS. Spustí sa linka X13 a cestuje ňou sotva 10 ľudí. Tento spoj je podľa môjho názoru úplne nadbytočný a neefektívny. Nie je možné nahradiť električku na HS, jedine tak autobusmi cez centrum mesta, čo by bolo choré.
Máš pravdu, že Bratislava je jeden z najlepších závodov Volkswagenu. V chuti kukurice rozdiel necítim, ale kúp si napríklad jemnú salámu u nás a v Rakúsku. Výrobca je ten istý a chuť rozdielna a platí to aj u kozmetike. U nás kúpiš 75% jej sortimentu o 20% drahší a kvalita je neporovnateľná, neviem, kde si vzal ten blud s tými cenami.
810zssk