Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #176801:
1.) v smere do KV by bol mozno problem, ale zas tusim jazdi nieco cez obchodnu smerom na L. Stura > prestup na X1/12 ci ake cislo daju
2.) Mohla by sa potom 17 presunut cez obchodnu ak by doslo k posilneniu 4 a 12
3.) Alebo by sa miesto 4 posilnila 9 🙂
Reply on: MatejBA #176798:
No ak by sme nechali len pre KV 4,9,12 a asi aj rannu L17 - tak Kapucinska neviem neviem ci by zvladla sama s L9.
Reply on: TomJ #176799:
Ved by som nechal pre KV len tie 1,5,12 ,4 a 9 by sa zrusili(skratili/presmerovali mimo KV ) 17 by zostala ranna. Ale nebudem to sem vypisovat cele, radsej ked tak napisem na kucharske alebo ti to poslem.
Reply on: Petto #176796:
A ktorú z trojice 1, 5, 12 by si skrátil po KV (predpokladám, že pri intervale 7-8 netreba tri linky do Dúbravky)?
Reply on: Petto #176796:
petto uplne by stacilo zrusenie 1,5 s tym, ze 4, 11 a 12 by sa posilnila a 9 by sa upravila tak, aby prestavkovala v ruzinove 🙂
Takze rozsiruju 82, ktora vozi 1 tetusu denne ale zredukovali 133, ktora v spicke s vynechanim molecovej a nasadenim klbovych autobusov ostava plna 😃
Reply on: TomJ #176795:
6 liniek urcite nebude. To uz sa bude musiet prejst na kompletnu zmenu linkovania ci chceme alebo nechceme. Uplne by stacili 3 linky s 7-8 int. a ranna L17 detto s 7-8. Ja navrhujem pre KV sucasne 1,5,12 + rannu L17.
Reply on: derik #176780:
Som zvedavý, či by bol DPB vôbec schopný v rannej špičke vypraviť autobusy na X12 ak by sa uzavrela tá trať. A hoci viem, že tu už takéto výluky boli, no akosi si neviem predstaviť ako sa 6 liniek bude točiť na dvoch koľajách v Karlovke. Zrejme sa bude musieť zmeniť aj CP liniek 4, 9 a 17, aby bolo obratisko stále priechodné (napr. dnes tam vozy z linky 9 prestávkujú, čiže jedna koľaj je nonstop obsadená.
Reply on: derik #176789:
Pokiaľ tam bude trať uvedená do pôvodného stavu, tak asi zo srandy sa tam pomalou rýchlosťou jazdiť nebude.
Reply on: derik #176789:
pochybujem....
Priatelia administratorski, mozno sa pytam blbost ale po redizajne mi prestal fungovat RSS feed, mam na mysli ten celkovy, co mi daval vsetky info z BA. Existuje stale alebo si musim natahat info po sekciach? Dakujem za update.
Reply on: TeBeCe #176786:
Po tej oprave budú chodiť električky opäť plnou rýchlosťou?
Reply on: Peon #176787:
Zrazili sa vlaky:
Z Petrzalky do Viedne
Z Viedne do Eisenstadtu
Reply on: TeBeCe #176785:
V teraz nedostupnom príspevku tu niekto včera večer písal, že jeden z vlakov čo mali včera podvečer nehodu v Bruck an der Leitha bol ten čo jazdí do Petržalky. Neviete - išiel do alebo z Petržalky?

Zaujímavé, že rakúsky zdroj píše o 3 ľahko zranených cestujúcich prevezených do nemocníc v Eisenstadte a v Hainburgu (národnosť neuviedli) a 1 rušňovodičovi. http://burgenland.orf.at/news/stories/2512791/

Naproti tomu slovenský zdroj nepíše o žiadnych zranených. http://www.pluska.sk/zahranicie/nehoda-rakusku-skomplikovala-cestovanie-do-viedne.html
niekto tu nedavno spominal podbijacku pri dome pionierov...ide o opravu trate po nehode
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/3954
Reply on: TeBeCe #176782:
pridal som ho ešte raz ?
Reply on: kecho #176781:
Keď v rannej špičke to môže mať 5 odchodov v intervale 30 min, aby sa mala ako dostať upratovačka do Divadla Aréna, ktorá tam chodí každý deň v inom čase - preto 5 odchodov, tak to môže chodiť v intervale 30 min aj celé poobedie a večer aby sa mohli dostať diváci na predstavenie, ktoré začína vždy v inú hodinu.. a po skončení domov.. snáď sa aspoň zruší ten posilový ZV na objednávku po skončení predstavenia...
Každopádne aj naďalej pokračuje tá prax, ktorú pán F. tak vehementne kritizoval. Asi je schizofrenik.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.