Súhlasím, že s podnetmi od MČ sa to zbytočne politizuje. Problémom však tiež je aj to, že z radov samotných zákazníkov vie vecnú pripomienku podať maximálne tak 5% a aj to sa obávam, že som veľmi optimisticky naladený.
Absolutne nevidim dovod preco by MC mala zbierat podnety a potom ich posielat mestu namiesto toho aby ich posielali priamo obcania. Ano, MC sa moze ozvat, ale prioritne by o nazor mali ziadat zakaznikov.
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/3895
Ako mám tomuto prosím Vás rozumieť? Splatnosť faktúry bola 03.12.2010, za každý deň omeškania poplatok 0,05% z ceny vozidla a faktúra bola uhradená 30.11.2011...Znamená to, že toto vozidlo stálo aj s úrokmi z omeškania o vyše 70 000€ viac??? Úplne sa tomu nerozumiem, tak mi to skúste niekto vysvetliť, či mám pravdu. ?
vedel by mi niekto objasniť, prečo pri "Mapách", keď dám pri jednotlivých (Tbus, nočné atď) "staršie", tak okrem siete električiek nevyroluje v iných sekciách vôbec nič? ?
pred pár dňami to ešte fungovalo...
Dnes som si v kĺbovej SOR-ke pri 3. dverách všimol samolepku s reklamou na telefonickú a e-mailovú infolinku DPB (infocentrum). Oni spravujú aj Facebook stránku DPB.
" Otázky? Podnety? Sťažnosti? INFOLINKA MHD. Denne pre Vás od 07:00 do 19:00. + 421 2 5950 5950, +421 2 5950 5555. infocentrum@dpb.sk " http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000033
Mimo toho času (ak sa to nezmenilo) je to, pokiaľ viem, prepájané na dispečing - teda na 5296 7751. Jooooj, tam by som chcel pracovať... ?
Petto: Budem písať sem, aby som nespamoval dispečera. Nevidím nič zlé v tom, ak niekto v 3 vetách odbočí z témy. Bolo v poriadku, keď sa zaplnila celá strana o tom ako vodiči nečakajú dobiehajúcich cestujúcich?
Peter6607