Turbo #17625: Pri údržbe aká sa električkovým tratiam venuje v Bratislave bude vždy električka najhlučnejším prostriedkom MHD. V princípe, ako správne uvádzaš treba zabrániť vzniku hluku na styku koleso-koľajnica. Ak tu vzniká najväčší hluk, potom má ideálne podmienky pre ďalšie šírenie do priestoru. Koľajnica totiž slúži ako akustický vlnovod a šíri tento hluk až do vzdialenosti asi 150 m na obidve strany (dopredu aj dozadu) od prechádzajúceho vozidla. Panely BKV slúžia navyše z akustického hľadiska ako ozvučnicové dosky. V praxi to potom vyzerá tak, akoby sa priestorom pohybovalo teleso s rozmerom cca 300 m, širiace hluk z neuveriteľne veľkej plochy.
Projektoval tam poziarnu ochranu
Skoda, ze nie su zabery z dymovej skusky zverejnitelne...
Andy
No tercik 1 je preciarknuty lepiacou paskou, a este je tam aj tercik 7 a nepreciarknuty
S tymi cestakmi je to tak, ze ta 7 tam uz asi nebude premavat do novembra, takze ju kludne niekto moze odtrhnut...