Na porovnanie: mam pred sebou cestovny listok Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s.--stoji na nom: Prestupni jizdenka plnocenna, Plati pro Prahu nebo 2 pasma, v prac. dny 5-20 hod...60min, v ostat. pripadech... 90 min. Cena 12 KC-NO COMMENT :I
a ženy by vyfasovali mydlo
- co ja niekedy mam rad.
. Proste mi to vyhovuje.

usek Kysak-Kosice idu Krivan AJ Tatran
do decembra 2002 aj IC Odra a Kosican
)

Andrej (Anndy008)
V ceskom EC som siel len v kupeckach zatial a v polskom - iba raz zatial a to malo klasicke stare (nie reko) "hnusne" vozne.
Hmm - co sa tyka tych IC este. Ja si pamatam, ze ked zaviedli prve IC - BA-KE - tak myslim chvilu bud aj stalo v trencine, alebo len trencania xceli, aby im tam stalo. A ZSR vtedy argumentovalo (aspon som sa to docital), ze podla nejakych predpisov, ak ma byt vlak vedeny ako typ IC, tak musi okrem ineho splnat aj nejaku minimalnu vzdialenost medzi dvoma zastavkami - bola tam nejaka hodnota cez 150km. A ze preto nebude v Trencine stat. Lenze potom sa asi usudilo, ak je to pravda, ze na slovensko to nie je moc "prenosne"