OK, nic nepoviem, keby sa zrusili dotacie zo statneho rozpoctu a na druhej strane by sa zmenil pomer vyberu dani pre mesta tak, ze by na MHD naskrabali z vlastnych dani. Ale to sa asi neudeje. Mozno by stalo za to zastavit na tyzden MHD, nech Miklosovi nedojde do prace polovica tych jeho superpotrebnych uradnikov. Mozno potom pochopi, ze nie kazdy sa vozi v bavoraku...
PS: Na SME sa burlivo diskutuje o zdrazovani MHD
A aj napriek tomu niektori vodici v Presove, ked sa im bus nezda dokonale cisty, vezmu do ruky handru a z vlastnej iniciativy si nieco umyju. Minule som videl sofera, ako na konecnej Sidlisko III pucoval na dokonale cistom 15Tr gumy na kolesach!!!
V busoch v tychto horucavach chlapi takmer kolabuju za volantmi-vymozenost zwana KLIMATIZACIA funguje tak v 1/5-ne vozoveho parku!!! Iky 280 maju v kabinach vyse 40 stupnov!!! A su nevyvetratelne!!!-to by museli chlapi jazdit nielen s otvorenymi kabinami a bocnym oknom, ale aj s otvorenymi prvymi dverami, aby horucavu trosku zmiernili!!! V tretine kratkych dracikov sa prehrieva kabina!!! Klimatizacia nefunguje ani v jedinom klbovom TAME! Chlapi sa zalievaju litrami vody, aby vobec dokocili sluzbu v zdravi!!! Jazdia v tielkach, lebo keby jazdili bez nich, pohorsovali by sa ludia!!! Ked zostane bus visiet v popoludnajsej zapche na Pristavnom moste, teplo je priam vrazedne, lebo 15 minut mu pri slimacom tempe prazi slnko cez predne sklo priamo do tvare!!! Dufam len, ze vsetci anjeli strazni budu stihat!!!
Kami
Druha vec je, ze pri beznych zavadach maju technici obcas tendenciu si s vodicom dopisovat, miesto aby to opravili. Alebo sa setri a vodica moze prestat bavit nahanat bezne zavady.