Reply on: ufo #17036:
klasicky k.k.t ekonom, vidi len to ze niekam idu dotacie ale to ze ked ich zrusi budu vacsmi pretazene cesty autickarmi a budu vyssie naklady na ich udrzbu a budovanie novych, to si uz nezrata, a taktiez zabuda na to ze ten smrad vyprodukovany zo spalovacich motorov budeme dychat vsetcia...
J
Presne tak, ako píšeš. Iakrus mal geniálnu radu 400. Mohol si si kúpiť v podsate identické vozy a to VP aj NP. A nielen to, aj troliky. Keby niekto kupoval vozy tak ako Praha, že istý počet VP a istý NP, tak mohol brať vozy od Ikarusu. Aj keď podľa mňa I412 je nahovno. Málo miesta. I417 som sa neviezol. Avšak keď má niekto názor, že vždy sme kupovali busy od Vysokého mýta, tak to tak budeme robiť aj naďalej a nepozerá na kvalitu vozu
Čo sa 21Tr týka neviem porovnať a takisto nevieme porovnať 14Tr 15Tr a 9tr bo u nás nič iné nebolo. Možno v Budapešti či v bývalom ZSSR by vedeli povedať, čo im viac vyhovovalo.