Reply on: J #17024:
aj ten cigan ak by velmi chcel, tak by si neaku robotu (aspon tu v BA) nasiel (netvrdim ze nieco lukrativne alebo vynosne, ale nasiel), lenze im sa robit nechce... a urvat 100m kabla je jednoduchsie... hlavne ze sa vedia mnozit jak kraliky, poberat socialne davky od statu a zmarnit ich v alkohole a cigaretach (cest vynimkam, ale je ich fakt malo)
J
Re #17007 Igorko: Ja si nemyslím, že by Trollina boli niečo veľmo zlé. Ak hovoríme Citybus verzus Urbino hovoríme o zastaralej koncepci agory. To isté by sa dalo povedať o 21Tr, nie. No a pre Trolino hovorí aj možnosť 15m trolejbusu. Na 212 ako uliaty. Alebo aj na linku na Dlhé Diely. A ak by sa predsa len dodávali autobusy Urbina a trolejbusy Trolina tak to je pekná unifikácia, čiže aj lacnejšia a lahšia údržba. A Trolina sú aj krajšie ako 21Tr, čo nehovorí o tech. kvalitách avšak dopravca sa musí vedieť aj predať. Atraktívnejšie je určite Solaris.
15m trolino je ževraj lacnejšie ako 15TrM. Viete to niekto potvrdiť či vyvrátiť.
Český minister dopravy už po tretí krát bude žiadať o peniaze na obnovu vozového parku MHD vo výške 1mld CZK ročne. predtým sa vláda týmto bodom vždy rozhodla nezaoberať. To len tak na info.