Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #169190:
To je pravda, ale z ekonomickeho hladiska sa tak dá ušetriť voz+šofer+palivo, aj ked vzkm budu rovnake. Ako tu bolo písane ak idu 93 a 94 za sebou jedna z nich je prazdna (a hlavne doobeda smer petržalka) preto radšej nech sa 94 radšej vracia bez zastavovania a ušetrí sa tým čas (1 až 2 poradia) a palivo pri rozbehoch
Reply on: AAA #169190:
Tak nech to nejaký kompetentný mestu vysvetlí. Nech mi nikto netvrdí, že ak by trebárs spomínaná linka 94 išla ráno z Vazky do Petržalky naprázdno, žeby sa neušetrilo aspoň 5 minút na kolo. Ak by takto jazdil každý druhý spoj, tak by sa to nakopilo a aj keď z hľadiska vzkm by to bolo stále to isté, z časového hľadiska by bolo možné zrušiť nejaké poradia. Možno to vyznie zložito, ale hádam nie sú na magistráte až takí tupí.
Reply on: AAA #169191:
Tak znova.. mne nova trasa 66 vyhovuje viac, keby islo o mna, preferujem novu trasu. Akurat je to cele nezmysel.

Co sa setrenia tyka - nech nastavia vyssie cestovne a nie redukuju. S redukciami sa dostaneme mozno tak do Banskej Bystrice...
Reply on: 810zssk #169183:
Nerád to hovorím, ale pri 66 pri pripomínaš dunča, ktorému zobrali v 2005 L 81. Proste tebe najviac vadí to, že tebe to zhoršilo dopravu do Eurovey. To je síce pravda, ale keď treba šetriť, tak naozaj toto je menej bolestné riešenie ako napr. predlžovanie intervalov električkových liniek a pod..
Reply on: TomJ #169151:
Jazdou na prázdno neušetríš vzkm, takže z pohľadu mesta neušetríš nič.
Reply on: no.ev.di. #169182:
Už nejaký čas MDPaT neexistuje. To by si ako rúra z modrogumnej rodiny mohol vedieť.
Reply on: no.ev.di. #169185:
Ja neviem cim rozmyslas, ale tak logicky ze ked 2100 obchodne centra zatvaraju (okrem kin a pod.) tak medzi 20 a 22 to nebude narvate (specialne ak si isiel pred pracovnym dnom).. aj ked taka 50ka z Auparku po jeho zatvoreni je casto brutalna..

Ja som nikde nenapisal, ze VSETKY spoje 50ky su narvate, ale velka cast (v relevantnych casoch vsetky) su.
Reply on: Ruslan #169179:
nedal by sa v rámci výstavby investor zaviazať aj na vybudovanie trate?
Re #169181 luky133: ok, čiže proste zase išli štýlom "nikdy sa to tak nerobilo" podobne ako vtedy, keď Metro požiadalo o premaľovanie výjazdu z Einsteinovej na Apollo, pričom ani neuvažovalo o možnosti buspruhu, ale rovno zablendovali jeden jazdný pruh...
Reply on: no.ev.di. #169185:
810zssk má pravdu, že chodí L50 narvatá a okrem toho aj dosť často mešká, hlavne v poobednej špičke od 13.00 do 19.00 h. Od 20.00 h. chodí prázdnejšia (nie sú natlačení ľudia na sebe), ale aj vtedy zvykne meškať.
Na trase má linka 50, podobne ako linka 68 veľmi veľa semaforov a preto sa stáva, že mešká aj cez víkendy.
Reply on: 810zssk #169183:
a chceš ma opíjať rožkom, že všetky spoje L50 sú narvaté? ? išiel som tým posledné dni medzi 20 a 22h a úplná pohoda, aj si človek našiel miesto na sedenie.
Reply on: no.ev.di. #169182:
Fantasmagoria je 1000mm tram, ktora nema byt ako financovana. Tramtrain je realistickejsie riesenie.
Reply on: no.ev.di. #169176:
Jednak, na 66 nebolo nic nesystematicke, je uplne normalne ze lokalna linka ide do miestneho OC. Druhak, ja tu nie som od toho aby som nieco vymyslal - pre mna je relevantne to co dostanem ako protihodnotu za zaplatene cestovne.

Ano, mozem navrhnut presmerovanie (narvatej) L50, ale to by zas odstranilo dolezitu zastavku na jej trase (a vobec, ako by sa mala motat ked musi ist na Apollo?). Mozem tiez navrhnut jej posilnenie, ale to by stalo viac ako zachovanie povodnej L66. Tak o com to je?

Jednoducho, na danej relacii sa ponuka zhorsila, mam viac dovodov ist peso (zabit na bicykli sa netuzim, inak by to bol ideal), eventuelne prinasat mensie trzby DPB a prispiet k dalsim redukciam.. a ked sa ponahlam tak proste ist autom (nateraz ked idem s adultom - pomerne casto sme vyuzivali L66 do kina, teraz to konci takze ked sa nebude dat ist peso tak IAD; o par mesiacov snad aj pri vlastnych cestach ak sa budem ponahlat).

Posledne po com tuzim je krutit sa narvatou 50kou tak jednoducho zvolim ine formy dopravy (najlepsi by bol spomenuty bicykel, ale bohuzial..). Potom ale nenadavaj ako uplny sialenec na IADistov.
Reply on: Ruslan #169179:
ty osobne tipuješ, že ešte za 1. primátorovania Ftáčnika sa postaví niečo na Starom moste? Ja už neverím. Podľa mňa to bude boj Petržalka (električka 1000mm) vs. MDPaT+Ftáčnik (fantasmagórie s tram-train). Myslím, že Ftáčnik pekne osral Petržalku, ktorá mu poslúžila iba ako odrazový mostík do primátorského kresla ? Takže to budú iba dva roky hádok, aspoň takto čierne to vidím ja, hoc nerád, ale vďaka konformnosti Ftáčnika nemám moc možností. Keby nezačal špekulovať s TEN-T a hybridmi, tak by nemalo MDPaT najmenšiu šancu sa tohoto chytiť. Namiesto špekulácií mal Ftáčnik hľadať spôsob ako financovať výstavbu električkovej trate rýchlodrážneho charakteru, avšak pohodlnejšie mu prišlo zavesiť zodpovednosť na TEN-T. ?
Reply on: kecho #169166:
Ten článok bol aktuálny v tom čase vydania no investor podal ďalší návrh na zmenu dopravného značenia + zabratie jazdných pruhov do operatívnej komisii, ktorá mu ho odklepla. Pokiaľ viem dopravná komisia len odklepáva resp. zamieta podané návrh a pri zamietnutí aj opodstatňuje svoje zamietavé stanovisko. Nakoľko investor nepodal dopravný projekt kde sa spomínal premenlivý jazdný pruh a nikto zo zložiek operatívnej komisii nebol proti tak schválili to čo bolo... Ja by som bol tiež za aby operatívna komisia napr. zamietla podanú žiadosť s tým, že musí obsahovať premenlivý jazdný pruh v istých časoch, ale zasa či by to chcel KDI, ktorý je tiež členom danej komisii...
Ale čo ma zarazilo a zároveň milo prekvapilo tak magistrát chcel zrušiť prechod lebo na jednej strane nevybudoval chodník alebo investor? Avšak KDI mu to zamietol s tým, že treba dobudovať daný chodník a nie rušiť prechod. Takže je otázne teraz či magistrát zabúda na chodcov alebo KDI... ?
Uz nestacia na reklamy v elektrickach reklamne panely, plastove drzadla ci okna, uz ich treba lepit aj na zadne strany laminatovych sedadiel (voz 7833) ?
Reply on: no.ev.di. #169168:
električka do Petržalky nemá viesť tou prvou etapou stavby (prvá etapa je vyznačená plotom a má byť hotová do 2012).
Táto stavba Petržalka City je plánovaná už dlhšie a je/mala by byť do nej zahrnutá aj výstavba električkovej trate.
Reply on: S499.1023 #169177:
akoto, že nie? a ty keby si sa zaujímal o to, čo sa bude budovať pri tvojom dome tiež nemáš právo? By si bol úplne kľudný a nevyskakoval by si že? Môžeš hovoriť niekomu kto ti leze do zadku alebo je na tvojej podúrovni ?
Reply on: no.ev.di. #169175:
Nemáš právo. Nemáš. Postav sa na svoju prázdnu hlavičku, škriekaj "fujsorfujsor" a ušiskami sa odrážaj.
Reply on: 810zssk #169172:
tak požiadaj o preloženie L50 mimo ASMN alebo prídi so systematickým riešením a neopruzuj s predlžovaním takýchto kravín do centra ? nebol si náhodou aj ty v roku 2005/2006 v tej "koalícií", ktorá mi vtĺkala do hlavy ako treba mať prestupný systém, menej liniek a krátke intervaly. Nechceš obnoviť rovno starú L86 a Mr. Slávika potešiť s L97 aspoň, keď už L21 nemôže byť?! ?
Reply on: S499.1023 #169171:
heeej? A kto to tam bude trpieť zas nejakú kravinu postavenú? Či nemám právo vedieť čo sa deje v m.č., v ktorej bývam? Knieža Ig(n)or zakáže?! Ty pozemok neobrábaný!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.