Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ruslan #169179:
nedal by sa v rámci výstavby investor zaviazať aj na vybudovanie trate?
Re #169181 luky133: ok, čiže proste zase išli štýlom "nikdy sa to tak nerobilo" podobne ako vtedy, keď Metro požiadalo o premaľovanie výjazdu z Einsteinovej na Apollo, pričom ani neuvažovalo o možnosti buspruhu, ale rovno zablendovali jeden jazdný pruh...
Reply on: no.ev.di. #169185:
810zssk má pravdu, že chodí L50 narvatá a okrem toho aj dosť často mešká, hlavne v poobednej špičke od 13.00 do 19.00 h. Od 20.00 h. chodí prázdnejšia (nie sú natlačení ľudia na sebe), ale aj vtedy zvykne meškať.
Na trase má linka 50, podobne ako linka 68 veľmi veľa semaforov a preto sa stáva, že mešká aj cez víkendy.
Reply on: 810zssk #169183:
a chceš ma opíjať rožkom, že všetky spoje L50 sú narvaté? ? išiel som tým posledné dni medzi 20 a 22h a úplná pohoda, aj si človek našiel miesto na sedenie.
Reply on: no.ev.di. #169182:
Fantasmagoria je 1000mm tram, ktora nema byt ako financovana. Tramtrain je realistickejsie riesenie.
Reply on: no.ev.di. #169176:
Jednak, na 66 nebolo nic nesystematicke, je uplne normalne ze lokalna linka ide do miestneho OC. Druhak, ja tu nie som od toho aby som nieco vymyslal - pre mna je relevantne to co dostanem ako protihodnotu za zaplatene cestovne.

Ano, mozem navrhnut presmerovanie (narvatej) L50, ale to by zas odstranilo dolezitu zastavku na jej trase (a vobec, ako by sa mala motat ked musi ist na Apollo?). Mozem tiez navrhnut jej posilnenie, ale to by stalo viac ako zachovanie povodnej L66. Tak o com to je?

Jednoducho, na danej relacii sa ponuka zhorsila, mam viac dovodov ist peso (zabit na bicykli sa netuzim, inak by to bol ideal), eventuelne prinasat mensie trzby DPB a prispiet k dalsim redukciam.. a ked sa ponahlam tak proste ist autom (nateraz ked idem s adultom - pomerne casto sme vyuzivali L66 do kina, teraz to konci takze ked sa nebude dat ist peso tak IAD; o par mesiacov snad aj pri vlastnych cestach ak sa budem ponahlat).

Posledne po com tuzim je krutit sa narvatou 50kou tak jednoducho zvolim ine formy dopravy (najlepsi by bol spomenuty bicykel, ale bohuzial..). Potom ale nenadavaj ako uplny sialenec na IADistov.
Reply on: Ruslan #169179:
ty osobne tipuješ, že ešte za 1. primátorovania Ftáčnika sa postaví niečo na Starom moste? Ja už neverím. Podľa mňa to bude boj Petržalka (električka 1000mm) vs. MDPaT+Ftáčnik (fantasmagórie s tram-train). Myslím, že Ftáčnik pekne osral Petržalku, ktorá mu poslúžila iba ako odrazový mostík do primátorského kresla ? Takže to budú iba dva roky hádok, aspoň takto čierne to vidím ja, hoc nerád, ale vďaka konformnosti Ftáčnika nemám moc možností. Keby nezačal špekulovať s TEN-T a hybridmi, tak by nemalo MDPaT najmenšiu šancu sa tohoto chytiť. Namiesto špekulácií mal Ftáčnik hľadať spôsob ako financovať výstavbu električkovej trate rýchlodrážneho charakteru, avšak pohodlnejšie mu prišlo zavesiť zodpovednosť na TEN-T. ?
Reply on: kecho #169166:
Ten článok bol aktuálny v tom čase vydania no investor podal ďalší návrh na zmenu dopravného značenia + zabratie jazdných pruhov do operatívnej komisii, ktorá mu ho odklepla. Pokiaľ viem dopravná komisia len odklepáva resp. zamieta podané návrh a pri zamietnutí aj opodstatňuje svoje zamietavé stanovisko. Nakoľko investor nepodal dopravný projekt kde sa spomínal premenlivý jazdný pruh a nikto zo zložiek operatívnej komisii nebol proti tak schválili to čo bolo... Ja by som bol tiež za aby operatívna komisia napr. zamietla podanú žiadosť s tým, že musí obsahovať premenlivý jazdný pruh v istých časoch, ale zasa či by to chcel KDI, ktorý je tiež členom danej komisii...
Ale čo ma zarazilo a zároveň milo prekvapilo tak magistrát chcel zrušiť prechod lebo na jednej strane nevybudoval chodník alebo investor? Avšak KDI mu to zamietol s tým, že treba dobudovať daný chodník a nie rušiť prechod. Takže je otázne teraz či magistrát zabúda na chodcov alebo KDI... ?
Uz nestacia na reklamy v elektrickach reklamne panely, plastove drzadla ci okna, uz ich treba lepit aj na zadne strany laminatovych sedadiel (voz 7833) ?
Reply on: no.ev.di. #169168:
električka do Petržalky nemá viesť tou prvou etapou stavby (prvá etapa je vyznačená plotom a má byť hotová do 2012).
Táto stavba Petržalka City je plánovaná už dlhšie a je/mala by byť do nej zahrnutá aj výstavba električkovej trate.
Reply on: S499.1023 #169177:
akoto, že nie? a ty keby si sa zaujímal o to, čo sa bude budovať pri tvojom dome tiež nemáš právo? By si bol úplne kľudný a nevyskakoval by si že? Môžeš hovoriť niekomu kto ti leze do zadku alebo je na tvojej podúrovni ?
Reply on: no.ev.di. #169175:
Nemáš právo. Nemáš. Postav sa na svoju prázdnu hlavičku, škriekaj "fujsorfujsor" a ušiskami sa odrážaj.
Reply on: 810zssk #169172:
tak požiadaj o preloženie L50 mimo ASMN alebo prídi so systematickým riešením a neopruzuj s predlžovaním takýchto kravín do centra ? nebol si náhodou aj ty v roku 2005/2006 v tej "koalícií", ktorá mi vtĺkala do hlavy ako treba mať prestupný systém, menej liniek a krátke intervaly. Nechceš obnoviť rovno starú L86 a Mr. Slávika potešiť s L97 aspoň, keď už L21 nemôže byť?! ?
Reply on: S499.1023 #169171:
heeej? A kto to tam bude trpieť zas nejakú kravinu postavenú? Či nemám právo vedieť čo sa deje v m.č., v ktorej bývam? Knieža Ig(n)or zakáže?! Ty pozemok neobrábaný!
Reply on: S499.1023 #169170:
špina si iba ty pretože sa just budeš stavať na zadné voči všetkému čo poviem! Keby si nebol taký sprostý tak si kladieš otázku, prečo teda keď dochádzalo k porušovaniu zákona nedala ešte ako veľvyslankyňa v Poľsku podnet na konkrétne orgány?! Radšej napíše knihu, kde opľuje svojich krajanov! To chcem vidieť, že v ktorej krajine na svete sú takíto sprostí ľudia ako na Slovensku, že majú absolútne v paži Slovákov v príhraničí v susedných krajinách a prípadne ich ešte opľujú. A tebe očividne tiež robí dobre pľuť na Slovákov, keď už si kdesi mimo. ?
Reply on: no.ev.di. #169161:
Investor si tam ide rozlozit sunky aby tam postavil obytny dom 😛 Okrem ineho.
Reply on: no.ev.di. #169156:
Kriste pane... medzi tebou navrhovanou trasou a povodnou trasou L66 bol rozdiel v subehu len jedna zastavka (Dulovo namestie)! 50ka je motak, namiesto priamej trasy sa toci cez ASMN, po jej trase je viac semaforov, zapch a podobne; inak povedane, je nepouzitelna.
Reply on: no.ev.di. #169161:
Čo je ti do toho, čo si kto ide robiť na sovjom pozemku?
Reply on: no.ev.di. #169160:
Najvčší nacionalisti sú tí, ktorí v živote sami nedokázali, tak sa musia pýšiť nejakým "národom", víťazstvami v trieskaní drevenou zahnutou palicou do gumového kotúčika, prípadne kopaní do koženej zošívcanej gule. A robia len užitočných idiotov roznym Slotom aj Orbánom, na oboch stranách hranice ÚPLNE ROVNAKO, ktorí potrebujú národnostné vášne na zatienenie vlastných zlodejstiev.
Pre mňa si špina, ktorá drísta, v prvom rade ty.
A keď už si taký Hejslovák, tak sa nauč, že maďarský, slovenský sa píše s MALÝM písmenom na začiatku.
Reply on: no.ev.di. #169167:
v blízkej dobe o tom pochybujem - "nésú lóve"... aj keď možno treba skúsiť bombardovať mailami ODP možno s kópiou na banoviny a pod. snáď by to veci urýchlilo...
na Floriánskom sú teraz len "vybraté" asi 3 či 4 polia zábradlia a prenosný označník, zrejme tam len niekto nedokázal udržať rovno svoje autíčko...
Re #169168 no.ev.di.: je tam uvádzané, že výstavba 2010-2012,tak som zvedavý, či to do 2012 aj stihnú dokončiť 😉
Reply on: enge2 #169165:
no neviem veru, či sa nepodarí nešťastnou "náhodou" zastavať územie okolo Chorvátskeho ramena a aj pásu kadiaľ má ísť električka. Kto je investorom tejto stavby a kedy dostala daná stavba povolenie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.