no neviem veru, či sa nepodarí nešťastnou "náhodou" zastavať územie okolo Chorvátskeho ramena a aj pásu kadiaľ má ísť električka. Kto je investorom tejto stavby a kedy dostala daná stavba povolenie?
to veru neviem, ale možno, sa zastávka bude presúvať do polohy, aby vznikla párová s tou na Floriánske nám., zároveň dúfam, že už konečne zgegne zastávka Vazovova pre L2,8 a 9 a DPB pošle všetkých pyskujúcich za jej udržanie kdesi do teplých krajov.
Mimochodom, L 66 smer Domkárska nikdy nešla na čas a to ňou pravidelne chodievam..nastupujem na Mierovej na Domkársku a vždy mala meškanie min. 5-6min.
Takže osobne chválim tento krok bo včera šla akoby zázrakom presne ?
trochu k veci a dianiu v meste : Prečo je lúka pri zastávke Hálova ohraničená plotom? Sa tam má iba niečo konať, či si tam ide nejaký investor rozložiť šunky alebo tam bude obytný dom?
a ďalšia vec, si pozri ty magor na stránke SSP akcie ktoré robia v Poľsku. Ak veríš drístom tej špiny, že naši sa tam chovali protizákonne, tak nemáš toho o nič viac v tej lebeni ako Vašáryová! ? Aby ešte aj na spolok, ktorý organizuje folklórne a kultúrne slávnosti Slovákov v zahraničí dokázala takýto hnoj nakydať, tak to je sila, proste sila! A tebe je to úplne v paži, ako keby si ani zo Slovenska nebol. ?
ibaže ja som sa narozdiel od pani umelkyne, žijúcej v inom svete nedriapal na prímatorskú stoličku ty hnidopich ? už len teda chcem poznať aké dôvody by mali Slováci v Poľsku robiť to o čom ona píše! Alebo iba tak potrebovala napísať knihu, tak napísala takú splašku?! Nestačila nejaká pohoršujúca správa na nejaký súd alebo do nejakej organizácie, určite by sa toho nejakí ľavicoví alebo liberálni extrémisti ochotne chytili, ani by sa nemusela kniha vydávať. A keď už to mám dotiahnúť do konca, tak zaujímavé, že jej viac prekáža nejaké nacionalistické počínanie Slovákov v Poľsku, ako počínanie Maďarských politikov na Slovensku a Maďarských politikov v Maďarsku voči menšinám ?
Ty nikomu nič nedáš, lebo si predposraný kus hovna, ktoré vie akurát škriekať na internete.
Mimochodom, k tvojmu odkazu - ja pani Lasicovú nijako nemilujem ale stokrát radšej Lasicovú ako nejakého ubľačaného Hejslováka tvojho razenia. Ty o tom prípade niečo vieš, alebo máš jasno, na čej strane je pravda už len podľa toho, že nenávidíš Lasicovú (rovnako ako nenávidíš asi tak 99% sveta, chuju?
... jedným slovom : PIJAVICA! A mimochodom aj Ftáčnik začína byť akýsi veľmi ohybný. Ešte ako starosta Petržalky nástojil na električke, zrazu ako dosiahol čo chcel (kreslo primátora), tak už má v paži celú Petržalku! ? Neprešlo ani 1/4 roka a už začal o tram-train a motanie TEN-T s električkou. Na konci tohoto obdobia dám krk na to, že nebude postavený ani meter električkovej trate na Starom moste a tobôž nie na Petržalskom brehu a ako bonbónik k tomu Ftáčnik príde s tým, že na realizáciu všetkého potrebuje pokračovať ďalšie 4 roky ? jediné čo mu tak potom ja dám, bude drôt do očí ?
a L50 je na čo?! jazdí častejšie, tak nie je potreba viesť ešte k nej duplicitne linku. Pred 6 rokmi sa zaviedol systém, ktorý mal takéto preplietanie a vedenie liniek s 12 a viac min intervalom v špičke do centra minimalizovať. L66 sa už nápadne začala podobať na starý moták L86. Ak chcete nejaké systémové riešenie, tak požadujte skrátenie intervalu na L50.
Mam jednu prosbu na hocikoho kto ma moznost zalozit peticiu na relavantnych internetovych strankach (napr. changenet.sk) ohladom zrusenia toho zvukove (a dnes uz aj obrazoveho) smogu, ktory vladne v autobusoch a na zastavkach MHD. To vazne ludom nevadi, ze v autobuse musia pocuvat o hluposti o ryzi, genetickych mutaciach a neviem o com vsetkom? A ze na zastavkach je z reproduktorov pocut vsetko okrem relevantnych informacii tykajucich sa spojov a MHD? Myslim, ze je nas dost, ktorym sa to jednoducho nezda byt normalne a v poriadku.
Vdaka.Ondrej
"Rekonštrukcia Eszterházyho paláca
Úprava Staromestskej ulice
Dopravné značenie počas výstavby
Uzávierka pravého jazdného pruhu v smere do
mesta, presmerovanie druhého jazdného pruhu do
protismeru; v smere do Petržalky zostane jeden
jazdný pruh.
Protismery oddelené Klemmfixami a DZ Z 4a."
Od: 01.07.2011
Do: 17.07.2011 ?
keď už každý po dve otázka
1/nemali náhodou stavbári (vjazd do garáží) na Staromestskej povolenie na zabratie pruhu do cca 28.6.?
2/keď už to zapratali, je také zložité, aby ráno boli 2 pruhy smer mesto a popoludní zmeniť značenie na 2 pruhy smer Petržalka? či vlatne "nikdysatotaknerobilo"?
ahojte, mam dve otazky:
1. mate pocit, ze vcera pri tom dazdi, mrholeni a teplote okolo 15stupnov je "priaznive pocasie" na vypravenie klboveho autobusu na L29? videny klbovy sor okolo 20:30 na Lafranconi
2. je potrebne aby sa po vcerajsom dazdi dnes polievali cesty v meste? polievalo sa dnes poobede na Prazskej
...otazky su len tak na zamyslenie, ked stale sa tu vravi o nejakom setreni...
S tým zimákom súhlasím. Keď tak po trase ako som písal o pár príspevkov nižšie. VŽDY keď som išiel 66 do/od Eurovei v nej boli ľudia. DPB šetrí tam, kde nemá. Minule som išiel poobede z Petržalky 94 na Vazku a od Smolenickej až po Dvory sme boli v kĺbaku dvaja, len preto, že 93 dve minúty meškala a teda išla hneď pred nami. Ako tu už bolo spomínané, nemohli by sa v špičke niektoré spoje zrušiť (ráno smer Petržalka, poobede smer mesto) a vozy by prešli naprázdno na druhú konečnú? Voľakedy tak jazdili linky 193 a 198. Ušetril by sa tým čas, čím by sa v konečnom dôsledku ušetrili aj nejaké poradia a hneď by bola úspora. Netvrdím, že skrátenie 66 bude mať katastrofálne následky, ale radšej mohli skrátiť 78.
Dobrý deň.
Po prvé, toto nie sú stránky dopravného podniku, takže tu nikto nemôže za skrátenie linky 66. Ak chcete, môžete napísať na zmenymhd@dpb.sk
Po druhé, na klimatizovaných autobusoch je zvonku pri dverách napísané, že priestor autobusu je plne klimatizovaný. Mohli by to síce nalepiť zvnútra pod každé okno, ale aj tak si myslím, že by sa našli takí, čo by tie okná otvárali.
enge2