Potesia aj NP klimat. trofle. Tam si myslim, ze DPB by mal kupit iba trofle s klimou ( hoc viem ze klima v Skoda 30,31 Tr SOR je na houby ), pretoze za elektriku sa plati vraj pausalne - t.j. je asi jedno kolko tbus " zožere šťavy" ci je zapnuta klima alebo nie.
Ak ma pamat neklame. TT trat na Hrobonku je financovana najmy cez EU fondy. Nedala by si podobnym sposobom financovat aj nova vozovna pre šaliny/abusy za Dubravkou ???
mozes snivat o posilnenej 28ke. Isiel som par krat 29kou cez vikend a vytazenost bola miziva. Osobne som zastancom ponechania 29ky cez vikend aspon so solo vozidlami, klbak tam bol prepych, no skor chcel asi DPB usetrit dalsie vzkm, preto ju definitivne zrusil.
Belfi je v prvomrade krizovy manazer. Do TA3 nastúpil doslova par dni pred bankrotom a vytiahol tu televíziu zo sraciek. To, ze jeho meno media takto spaja nic nehovori o jeho schopnostiach.
http://ekonomika.sme.sk/c/5947364/zeleznice-prestanu-dotovat-cestovne-v-ic-vlakoch.html
Samozrejme defacto budu dotovane statom, ale de iure nie. Uctovne zrejme tych 30% nakladov na IC pojde do straty spolocnosti, ktoru nakoniec uhradi stat. Resp. bude uhradena z vynosov za vykony vo verejnom zaujme, kedze stat sa zaviazal platit za to, co si objednal.
Neviem, ci je to zase nejake ogabanie pravidiel EU skrz liberalizaciu zeleznicneho trhu. Moc tomu nerozumiem, ale hadam sa vdaka tomu uz nebudu musiet rusit dalsie regionalky.
Ahoj viete mi prosim poradit nejaky link na nejakeho dopravcu v rime? konkretne potrebujem medzimestku dopravu a este konkretnejsie potrebujem sa dostat z rima do pescary
Dik moc
Nomože tú celú trať aj so Stanicou odkúpiť Mesto Stupava?
Myslím, že ŽSR to bez výhrad pustia a ušetria náklady na likvidáciu. Aj keď neviem , či niekedy bude rentabilná prevádzka na nej. Ale rozhodne by som budovu stanice nebúral, tá by sa mohla využiť i na iné účely.
však iba na pejčoviny sa nájdu peniaze. Mohli by skôr spraviť to, že by semafory redukovali tam kde je to žiadúce, napr. notoricky známe Kamenné nám. Pri Technopole by napr. kruháč celkom bodol, aspoň by IGK nešli do križovatky pri zelenej ako o preteky.
napíš do JCD logika dá, že reklamu je vidieť (aj z cesty z auta/busu) lepšie na "prednej" bočnej strane ako na pravej, nehovoriac o zadnej časti. pokiaľ viem, jcd robí prístrešky vo vlastnej réžii a platí ich (údržbu) práve z reklám... keďže dpb nemá peniaze, pochybujem, že by dokázal zmanažovať ešte aj výstavbu nových prístreškov (ak si pamätáš, aj na tých starých (slovšport?) boli doknca dve nepriehľadné červené kvázi bočnice... aj keď to zas boli širšie prístrešky
Re #168959 Ike: ak by si mal čas, vedel by si mi pls. prinscreenovat tú časť, cez nejaký paintbrush popreškrtávať, ktoré presne a odmailovať? ? lebo neviem či "oblasť chzjd" zahŕňa napr. aj trať do vozovne trnávka, pričom tá ešte pre rokom či dvomi bola prejazdná...
Re #168960 ivanbuto: to je už fakt choré... nevime odbočiť, tak "chcem" seamfor.... čo takto, keď už je semafor na Lachovej, tak pridať aj jeden na Gettingovu +nezaškodil by ani na výjazde z Jankolovej, Bulíkovej,i Pankúchovej či aj pri Albertovi, lebo aj tam sa predsa vychádza na hlavnú cestu?
a na dunčov senzorový semafor na Floriánskom peniaze neostali? či vlastne to nie je "pro" igk... btw. na semafory sa peniaze nájdu, ale na presun cesty na radlinského (v rámci oslavy 10-ročného hovorenia o terminále radklinského) a vybudovanie ostrovčeka (+zastávky) na opačnej strane už asi nie, však?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
matt11