2. A to nemoze byt zastavka pre bus na znamenie a pre elektricku stala? Kym nebude moct sluzit dopytove tlacidlo ako znamenie vodicovi tak zastavky na znamenie na el prosim nie.
3. Dalo.
4. Vyzerala by tak ako na nocakoch a skoro vsade v zapadnej Europe.
od Nív som myslel dačo a nie od Petržalky, resp. Magyárorság. Aj tak tam máme L78,88 a 95, na L801 sa celá Petržalka vytoto, okrem Jaroviec, Rusoviec a Čunova.
hej, ale vieš, nie vždy sa musí zadariť, trebars môže byť v autobuse iba on a osoby, ktoré ledva dočiahnu na tie vodorovné tyče pod stropom alebo nejakí pripití, ktorých radšej neoslovím. V tomto je to na Karosách zlé, že nemajú signalizačné tlačítka na zvislých tyčiach cca vo výške ako majú SORky. Takisto v Ikarusoch 280 a 283 tlačidlá hore na strope boli gól ?
tak čakal som ako otočku Jelačičovu, trhovisko či Dulák, ale takýto okruh nie. Možno sa s tým ešte pohýbe. Teraz by som ešte dal L78 k Šafku aby neboli pindy na odklonenú L66 od Eurovey a bude fajn.
L29 asi dosluhuje už a preberá obsluhu Devína L28. Nedalo by sa včleniť rovno L29 pri tom minimálnom počte spojov čo na nej ostalo včleniť do CP L28? Máme tu digitálne transparenty a piktogramy v CP, ktoré umožnia ľuďom sa orientovať. Takisto keď nie je potreba odlišovať spoje L43 na Kačín ako L143 tak nie je ani dôvod odlišovať L191 od 91 alebo 192 od 92, či?!
1; To je aký vtip tie zastávky "Homolova" a "Pekníkova"? ? Hlavne Pekníkovú často využívam (počas dňa). Vždy tam niekto nastúpi alebo vystúpi! Podobne je to aj na Homolovej. Tú Štepnú ešte ako-tak chápem.
2; Keď už ideme toutu "logikou", nech dajú na znamenie aj Lipského, Švantnerovu a Drobného. Ale to by bolo treba aj u električiek zaviesť možnosť zastavovať na znamenie... Keď v iných mestách sa to dá (a napr. v Rakúsku medzi Neusiedlom a Eisenstadtom aj na vlakoch Talent), tak prečo nie v Bratislave?
3; Nedalo by sa spraviť ako v Brne, že iba v čase od 20 h do 5 h by boli niektoré zastávky na znamenie?
4; Všetky zastávky na znamenie?? Ako by potom mala podľa vás vyzerať chronometráž? Určite by vznikalo viac náskokov, ale aj meškaní než doteraz...
5; Porovnajme sa s neďalekými mestami: Sú snáď v Prahe, Brne, Viedni či Nitre počas dňa všetky zastávky na znamenie?
A s nočnými linkami to neporovnávajte - tam sa, pokiaľ viem, v chrono ráta s tým, že každé kolo na viacerých zastávkach autobus nezastaví. A aj kvôli nie vždy presným rozjazdom nočáky nie vždy jazdia načas..
Strečnianska je zastávka kde vystupuje/nastupuje síce málo ľudí no väčšinou tam niekto ide dole, ale nedeje sa nič, že je na znamenie tak ako pri Tupolevovej. Ako nezmysel pokladám skôr Švabinského, kde som ešte nezažil, žeby nenastúpil/nevystúpil nikto na L68, alebo L99. Aj tak, nič sa nedeje, ľudia si proste mávnu, časom sa to môže zmeniť aj na normálne zastávky, kde sa bude povinne zastavovať. Keď už dali Švabinského na znamenie, tak mohli dať aj zastávku Starohájska, keďže počet nastupujúcich a vystupujúcich je na týchto zastávkach cca rovnaký.
AAA