Reply on: Martin Fundárek #167600:
dalsia informacia medzi riadkami, ktora podla mna totalne odstreli cely tunel pod dunajom je nasledovna sprava ...http://www.mindop.sk/index/index.php?ids=36301&prm2=103628
http://www.wien.gv.at/wirtschaft/eu-strategie/eu-foerderung/etz/projekte/twincityrail.html
ak spoja hlavnu stanicu cez zvojkolajeny usek vieden - margegg - devinska - hlavna stanica, tak tunel pod dunaj definitivne pada..
kedze kto pozna tento usek vie, ze je to rovinata rovina a rakusani do toho chcu dat 200 mio euro na ich strane, je to zaroven pre nich odbocka od "nordbahn", cize stale na koridore..
kedze neziskali podiel v bratislavskom letisku, nemaju dovod budovat prepojenie schwechat - BTS ...
a v TEN-T koridore sa nespomina ako ma byt prepojenie W-BA a kedze ta trat cez marchegg bude elektrifikovana, ciastocne a potom plne dvojkolajova, s maximalnou rychlostou na tomto useku do 250kmh .. tak myslim, ze nie je o com ..
a po rekonstrukciii by som sa nedivil, ze by tam robili vykony ÖBB presne ako to robia po petrzalku

Valec
Ak ti to ešte nezaplo, tak súčasťou Tesca v Lamači sú aj iné prevádzky (obuv, handry, elektronika) a tie ani v jednom z menovaných obchodoch nekúpiš. Už úplne iná diskusia by sa odvíjala, ak by tam niekto cestoval denne do práce. Či potrebuješ snáď, aby ti každý presne špecifikoval za akým účelom, kam presne a ako často cestuje?
To že tvoj nákupný svet je obmedzený na Aupark a Euroveu je len tvoj problém. Každý má slobodnú vôlu rozhodnúť sa, kam pôjde nakupovať a nemusí ti zdôvodňovať prečo. By si sa čudoval koľko petržalčanov chodí do Avionu (napríklad už len kvôli IKEI) a že to ty nechápeš znamená, že "v hlave dobre poprehadzované" to máš akurát ty.
Týmto túto debatu s tebou končím. ?