a to ako vieš, že požiar sa rozšíril na všetky poschodia nižšie od nárazu a tak porušil statiku, že to padlo a akurát tak pekne sa to zosunulo? Prečo sa potom budovy staré ako republika po požiari nezrútia vždy? Alebo si zober komplet rozobrané paneláky na Luníku IX kde aj vyhorelo dačo a padlo dačo? Okrem teda toho, keď jednu bytovku pre odporúčanie statika zbúrali...
Re #167539 S499.1023: ešte nikto nevyrobil elektrobus? Mne je tak jedno, si ho kúp a môžeš si s ním zajazdiť. Neboj, príde na cesty do BA, budú ho zbierať ako puzzle ?
L59 bude žiť pokiaľ nebude spojenie Petržalka - Filiálka na svete a L92 tá asi neskončí nikdy, minimálne pokiaľ si VW nezbalí fidlátka, alebo sa s ním niečo nestane.
keď sa ti budova zrúti, tak vysoká pravdepodobnosť, že niekde bude väčší vzdor materiálu a budova sa pri páde vychýli. Riadená deštrukcia má za úlohu tú budovu zrovnať tak, aby sa zosunula pokiaľ možno čo najmenej rozptýlene okolo svojho pôdorysu.
Re #167531 810zssk: neviem či polovica, rozhodne čo bol dríst, že CNN tam to lietadlo prirobila ? ale čo potom tá druhá polovica? Potom keď nie je jasné a vyriešené, kto ten útok spravil, ako takouto vecou západ argumentuje pre vojnu voči "terorizmu"? Potom niesme tí teroristi my, keď na pochybných dôvodoch útočíme na iných a ešte máme tie "gule" použiť pojem "demokracia"? ?
Ako vidíte, tak televízia je veľmi, veľmi silný nástroj a dokázala minimálne tých 8-9 rokoch držať ľudí v presvedčení, že tam vonku je nepriateľ (nerobili toto súdruhovia pred ´89?). Stačí si pozrieť, že komu patria rôzne televízie a je všetko jasné jak sklo, stačí pobrowsovať na wikipédií tie vzťahy a pod.
Ešte by ma zaujímalo, či sa bude stavať filiálka v plnom variante (2 nástupištia, 5 koľají), alebo v redukovanom "dočasnom" (1 nástupište, 2 koľaje). V druhom prípade neviem, či sa nehovorilo, že trať bude zatiaľ jednokoľajná.
Skôr lobovalo SDKÚ. Dôvody, prečo si to myslím:
1. Dlhodobo sú za vlak vzhľadom na tradičné väzby na železnice (Dzurinda, Guttman, Palacka, ...).
2. SDKÚ politicky vyhovuje riešiť problémy regiónu, nie mesta (lebo región vedie ich človek, mesto nie). Preto sa snažia pochovať električku. Možno sa tiež "po čase ukáže", že tie peniaze na TEN-T nestihnú preinvestovať, tak sa ich pokúsia preliať na cestné stavby typu D4 či R7.
Toľko moje tipy a prognózy.
Však zásah lietadla ani pád budovy nespösobil, ten spösobil až jej požiar. Môžem sa spýtať, ty si stavebný inžinier? Ja som to konzultoval so stavebnými inžiniermi, statikmi, tí jednoznačne povedali, že to NEbola riadená deštrukcia. Možnbo sú to všetko agenti síajej ale aj tak im verím asi tak nekonečnonásobne viac ako objaviteľovi svetovej konšpirácie vŕŕhaffujsorovi.
A ďalej už o tom nediskutujem,, stačí mi, že som už niekoľko kôl takej diskusie absolvoval s iným dunčoidným vymastencom.
myslíš, že U.S. of America je zasľúbená zem iba preto, že boli o tom natočené stovky filmov a seriálov? ? okrem kolonialistov sa tam hrnuli najmä tí čo mali konflitky v Európe s väčšinovým obyvateľstvom, ktoré si ctilo nejaké hodnoty, kultúru a zásady. Čína či Japonsko sú aspoň v mojich očiach krajinami, ktoré idú s dobou no vedia si zachovať to čaro svojho kultúrneho dedičstva. Keď je reč o Japonsku tak Japonci majú za rok najviac prepravených ľudí železnicou a predbehli dokonca aj ľudnatejšiu Indiu či Čínu, čo tiež svedčí o vyspelosti a schopnosti uberania sa správnym smerom.
Pravdou však je, že spôsob pádu dvojičiek je jednoznačne príbuzný riadenej (priam dokonale riadenej) detonácii (či už teroristami, alebo vnútorne, to nechám na iných). Zásah lietadla do hornej časti budovy nemohol spôsobiť v ŽIADNOM prípde jej pád...
keby stála na Zochovej, tak by nevládala poberať ľudí a okrem toho by zosilnel tlak na vrátenie intervalu 8/-/10//- aký bol pred 9/2005.
Re #167508 Ruslan: kto chce, tak sa vynájde. Ja a otec sme častokrát šli do Auparku tak, že keď šla L50 tak sme sa odviezli na Šafko a mali sme odtiaľ do 3-4min L95. Dnes je pravda, že to cestovanie z Auparku je mierne obmedzené uzavretím Starého mosta a tiež nedobrým prístupom zo zastávky v smere z mesta. Ja osobne by som prijal, keby namiesto Auparku a Eurovey, bola iba Eurovea ibaže s pestrosťou obchodov akú má Aupark a tiež lepšie vyhotovené strechu cez ktorú na človeka nepečie slnko. Medzi Starým a Novým mostom bola zásadná chyba vôbec niečo postaviť. Mali rozšíriť Sad J.Kráľa a spraviť tam čiste iba oddychovú zónu bez akéhokoľvek bordelu alebo obchodov, s tým, že na Viedenskú cestu by mala prístup iba MHD v úseku Incheba - divadlo Aréna a jediné čo by tam bolo by bola benzínka OMV, či kto to tam má.
Re #167512 tr3mp: nechápeš, že tí somári sa prekecli? Tiež inak zaujímavé, že do 5-gonu tresklo lietadlo a na záberoch nie je vidno žiadne trosky z lietadla, taktiež drísty o tom, že 5-gon nabúral Boeing 757 s rozpatím krídel cca 38m a spravil dieru o šírke 20m ? a ďalším problémom bola nádrž v ktorej malo byť 32 000 litrov paliva čo by inak horelo... Taktiež je zaujímavé ako sa dvojičky zosypali, takmer ako pri riadenom odstrele a to ako tie lietadlá čo do nich rachli vyzerali, ako boli upravené (http://www.youtube.com/watch?v=FdVgYn3edjM)
S499.1023
A ďalej už o tom nediskutujem,, stačí mi, že som už niekoľko kôl takej diskusie absolvoval s iným dunčoidným vymastencom.