Pochybujem, ze 35ka vyjazdi s 1 vozom a 1 soferom spicku . Jazdna doba vynovej 35ky mi vychadza cca 28 minut - 1 kolo. Bud sa da 20 min. interval a 2 vozy alebo 40 minut a 1 voz. 30 min. interval je nerealny resp. stavany pre otrokov-soferov.
Po novom by mal na každú minibusovú linku stačiť jeden šofér (delenkár) na deň. Nevie sa, že či bude minibus aj na L58 či 89, keďže sa podarilo jeden minibus ušetriť na L35?
Mozno by sa vecer dalo spravit to ze 12 by sa zrusila a 9 (alebo 4) potiahla do Dubravky... cize by sa ten narast tlmil, dokonca by mozno narast ani nebol.
Mám tomu rozumieť tak, že DPB o zmenách od 6. 6. 2011 rozhodol svojvoľne bez súhlasu magistrátu? Alebo to podpísal Referát mestskej hromadnej dopravy (magistrát)?
To som zvedavý, o koľkej poobede 34-ka začne premávať. V Dúbravke sú aj stredné školy a ich študenti ju tiež využívajú cca po 13 h. Ja si osobne myslím, že od septembra ju vrátia do pôvodného stavu. A dobre píše no.ev.di v #167069 - dobre, že 4. ročníky + vysokoškoláci už majú fajront.
Dost zavisi aj od stylu jazdy vodicov. Nikektory su hotovy pretekari no vacsina sa vlecie. Stav trati hlavne vyhybiek je tiez zalostny. Vlaciky su hlavne z centra na Zlate pripadne dost casto aj smerom na Racu.
To áno, ale keďže uvažuje zrušiť aj L8 tak potom by aj L9 musela premávať až do 23:00 (namiesto súčasných do 19:00) do Ružinova a to by bol nárast vzkm.
najviac vyťažená je hlavne vtedy na Vajnorskej keď nejde vo vláčiku s L2 alebo L4 ako to často býva, že mi utečie elina k Polusu a potom tam čakám v pracovný deň jak blb 6-7 min na druhú električku. Zrazu prídu naraz L1 a 2 a potom je tam 5-6min diera, namiesto toho aby tam bol 4min rozostup ? efektivita dopravy na hovno sa povie na toto čo máme my! ?
Ta Obchodna je po 22,00 des. Obsluha iba s L13. Mne osobne neprekaza presun cez Mariansku na L11. No skor volim pesi presun k Blumentalu ,kde lovim L3 alebo L11. Ta spolocna zastavka pred D.U. by bodla aj opacnym smerom.
Idealne vratit L5 premavku do 23,00 hod. Na stanicu sa da pohodlne dostat z Racianskeho na jeden prestup.No urcite sa hned niekto ozve ,ze je problem sa tahat s batozinou.
L3 by som dal ako bola pocas vyluky. V sedle predlzeny int. na dvojnasobny. Naopak by som posilnil linky smer centrum.Pripadne zrusit ved od D.U. sa da prestupit na hrane.
No to sa tu uz preberalo s x-variantami.
K vytazenosti L1. Urcite patri medzi najviac vytazene.
pán komisár Derrick, mohli by ste vedieť, že okrem L1 zrušil v návrhu umne aj prevádzku na L3, čiže by musela premávať L5 čo by bolo super zlepšenie súčasného stavu, kedy sa z Obchodnej do ostatných m.č. človek nedostane okrem L13 ničím iným.
Re #167098 810zssk: mimochodom, pár dní nazad som v sedle prac. dňa videl L1 na semaforoch Nám. SNP smer ŽST N.M. s asi 10-15 ľuďmi dokopy v obidvoch vozňoch. ?
Až také jednoduché by to nebolo: Dúbravka po 21:00 má len 1 + 12, čiže 10min interval, ak by premávala iba 12 s 15min bolo by to zhoršenie o 2 spoje/hod, ak by 5 premávala až do 23:00 bolo by to pridanie 2 spojov/hod.
tak či tak je 15min pre Dúbravka - Patrónka - SAV bieda. Mali spojiť L34 s 84, skrátiť to na dobu premávky 5:30-20:30 a cez prázdniny iba v špičke, lebo 24min v sedle na L84 je kravina, L99 stačí bohate. Mimochodom už som zažil aj také situácie, že L34 a 83 šli v závese za sebou mimo špičky večer ? efektivita ako "hrom" ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
Re #167098 810zssk: mimochodom, pár dní nazad som v sedle prac. dňa videl L1 na semaforoch Nám. SNP smer ŽST N.M. s asi 10-15 ľuďmi dokopy v obidvoch vozňoch. ?