V prvom odseku si to vystihol dobre - manažér "neodborník" (v predmete podnikania) nemusí zastávať najvyššiu funkciu, a tak by to malo byť aj podľa mňa. Ale viem si predstaviť fungovanie aj tak, ako som napísal - hoci to nie je ideálne. Aj vzhľadom na tie výhrady, ktoré si napísal - neodborníka možno oblbnúť.
Chces povedat, ze na management uplne staci semester? Tak sorry, ale s tym sa suhlasit neda. Management je normalny odbor v ktorom je naozaj co ucit - to ze ho nase skoly zdegradovali na vyrobu pasovych pracovnikov pre Volkswagen nie je chyba managementu ako takeho, ale tych skol.
Manažment sa vyučuje pomaly aj na medicíne, teda takmer všade a spravidla nie je potrebné tomu obetovať viac ako semester.... Preto neviem, čo sa učí na menežmente 10 semestrov a nedajbože na doktorandskom
lebo ty furt pindáš : "dokáž" a "ukáž" ☺ tak sám predveď ako máme ukázať a dokázať ty gerój ? či to dopadne tak, ako amíci, že :"Usámu sme zabili ale neukážeme Vám to!" ?
Dal som si tu namahu a napisal som mail do Solarisu . Uvidime, ci odpisu , podla mna by nemal byt problem s uverejnenim ceny, nie je to hadam nejaka prisne tajna informacia ako tajomstvo uspechu SOR v DPB ?
Citelis, Solaris, Volvo, MAN, Van Hool alebo Mercedes. Dnes si hovoríš ty a iní, že "hlavne, že je to nové" no vedz, že to čo dnes sme mohli vraziť do Solarisu za rovnaký peniaz ako SOR NB 18 by sme jasne rozpoznali za 6-8 rokov, že vraziť prachy do kvalitnejších vozidiel by sa vyplatilo, alebo kľudne aj do klbákov od drahších výrobcov by sa nám zúročilo. Na druhej strane Meďáky za 585 000€ boli zas úplne opačným zmýšľaním pri nákupe klbákov. A SOR je v porovnaní s inými značkami fakt fuj a nie iba preto, že "dunčo povedal".
Ano, ale urcite nie napr. Leadership (sorry Igor, fakt ma nenapada dobry slovensky ekvivalent), co sa u nas mozno neuci vobec nikde. A to ta firma potrebuje.
Martin Fundárek