Ten koncept bol tusim u CD vysvetleny tak, ze aj vecer jazdia dlhe supravy (kedze napr. rano musia byt niekde) kde je potom pomerne slaba hustota cestujucich (kedze je mensi dopyt) - tieto zony ich maju nahustit napr. do jedneho-dvoch voznov a tym zvysit bezpecnost. Celkom rozumne, podla mna.
Teoreticka otazka: Moze vodic vylucit z prepravy zacvikara ak tento pachne na cely autobus? Je mi jasne, ze to nikto asi neurobi, skor mi ide o to ci to moze urobit
Pletieš dve veci dohromady. Budú tiché zóny a budú bezpečnostné zóny. Intenzívnejšie osvetlenie sa týka bezpečnostných zón vo večerných a nočných vlakoch. S tichými zónami nemá intenzita osvetlenie nič
milé, ale prekvapila ma táto veta "V označených vozňoch ZSSK garantuje zvýšený dohľad vlakovým personálom, intenzívnejšie osvetlenie a pomoc v núdzi"..
Ja keď chcem byť v tichej zóne, tak isto nechcem mať intenzívnejšie osvetlenie... Práve naopak, mali dať menej osvetlenia.. ach jáj...
aké pro-DPB? DPB tiež nerobí to čo ho napadne, ale to čo mu mesto/politici nakážu, preto aj tie niektoré "umné" úpravy a predĺženia liniek, príp. nové linky.
Ale hovorí sa, že iba blbec postupne nemení svoj názor. Holt Dunčo rastie, dospieva, v niečom zmúdrieva a dôležitý bol kontakt s komeptentnými pracovníkmi na Oil street.. toto všetko zmenilo jeho pohľad na linkové vedenie z Anti-DPB na pro-DPB ?
ty dážďovka, mi radšej vysvetli, že ako to beží v tom MÁV keď si povedal "dlhy sa neplatia"... v BB diskusií v príspevkoch kde s píše o tom kde behá 3001 v BB je písané, že to kapacitne stačiť na L1,2 a 6 nebude. Je ich tam dosť myslím.
P.S.: akoto, že si vynechal v mojom mene "killzahradnikhatekarlovka"?! Na to si potrpím! Furt som odporcom súdruha Gardenescu a KV ?
Tan link, ako Bystričania prišli na to, že SOR je fuj, by bol, fantasta?
A inak - ako môže nejaká vec s IQ presknutej dážďovky hodnotiť, či je niekto zapečený "jak" (po slovensky "ako") fritéza ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk