Ale tak radšej nech tam pošlú cielene nejakú súpravu ktorú môžu zničiť, aby tŕpnuť, že ktorým vlakom pôjdu naspäť a či budú ničiť vozne MÁV, DB, ČD, alebo ZSSK?
"ýstavba v predpokladanej cene 2,265 mil. € bez DPH bude spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj." V takýchto štrukturálnych fondoch platí prijímateľ pomoci 5% celkovej ceny, a disponibilnosť týchto prostriedkov musí vopred garantovať.
Do Petrzalky chodi nejaky zahranicny dopravca? Podla mna tam momentalne premava len ZSSK s vozidlami OBB a obavam sa ze v buducnosti tam bude premavat ZSSK s vozidlami OBB a MAV.
viem, ale tak sme v Schenghenskom priestore a možnosti cestovať medzištátnymi vlakmi z roka na rok klesajú? Ľudia hovoria, že za socializmu boli lepšie medzištátne spojenia než dnes a to hovoria aj tí čo v ´89 chodili na protesty a boli tvrdo proti bývalému režimu. Tri trate do Poľska máme s mizernou frekvencio u vlakov. Jediná krajina kam ako tak normálne premávajú osobáky sú Česko a Rakúsko, do Maďarska ako keby ľudia necestovali ?
to už skôr uverím, že prasatá lietajú... určite tí ľudia sa nevykašľú na cestovanie do BA iba preto, že vlak ide na Nové Mesto, ak sa sem potrebujú dostať. Urobia podľa mňa iba to, že vystúpia na Vinohradoch a využijú často premávajúcu električku.
Dodám iba toľko, že ak sa podarí MÁV prevádzkovať vlaky medzi Rajkou a Petržalkou, tak paradoxne, budú osobnú vlakovú dopravu z Petržalskej stanice zabezpečovať iba zahraniční dopravcovia. Celkovo je však badať u ZSSK trend rušenia medzištátnych vlakov. Zo Slovenska do Maďarska sú bez osobnej dopravy trate 132 (Petržalka - Rajka), 135 (Komárno - Komárom), 160 (Lenártovce - Bánréve), 161 (Lučenec - Kalondy - Ipólytarnóc - Veľký Krtíš), 164 (Fiľakovo-Somoskoújfalu), 169 (Košice - Kechnec), 190 (Slovenské Nové Mesto - Sátoraljaújhely) + zrušené trate Turňa n. Bodvou - Tornanádasska a Šahy - Dregélypalánk - Balassagyarmat. Tak sa pýtam, že načo vlastne sa stavali všetky tie medzihraničné úseky, keď dopravca sústavne rok čo rok ruší medzinárodnú dopravu?! Zaujímavé, že Česi s Poliakmi obnovili dve medzištátne trate fyzicky a zaviedli tam aj osobnú dopravu. Nespornou výhodou by bola trať zo Šiah do Maďarska, tak by sa trať 173 mohla vo väčšom využívať pri nákladných vlakoch z Poľska do Maďarska ako aj vlaky Poľsko - Slovensko - Maďarsko. Takto je tá trať iba obyčajno lokálkou v "hladovej doline". ?
Veď všetci tí, čo prichádzajú od PK, SC a MA, robia v okolí ŽST Petržalka a chodia vlakom.. pre nich by to malo zmysel ? ale samozrejme to by v Ba nesmeli prestúpiť na bus ani keby to bolo rýchlejšie... (to pre tých čo idú od MA) ?
No ten pokles bude aj preto ze ten kto dnes chce ist do okolia ZST NM nebude chodit vlakom, ze... a ten kto chodi busom nepresadne do vlaku ked mu ide 3x denne v nahodnych casoch.
tými 30% myslíš pokles ako celkovo na vlak, či o 30% menej cestujúcich pokračuje na ŽST NM ako keby šiel na Hl.st., teda idú dole na Vinohradoch? Čo sa týka prestupu na Prievoze, tak nie je nikde písané, že by ten prestup bol katastrofou. Keby sa podarilo tak, že by vlak prišiel 10min pred odchodom L66, tak by to bolo myslím prijateľné. 5min kým sa cestujúci vyšuchcú od nástupištia k L66 a 5min čakania. Inak má fakt väčší zmysel použiť MHD, ktorá obsluhuje na rovnakom území viac zastávok a v lepšom intervale. Tak snáď sa vlaku zadarí o nejaký čas neskôr.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk