Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #165727:
Lenže prevádzku súpravy HDV+5 vozňov pre Os vlak ti 30 ľudí nezaplatí.
Reply on: Mike #165738:
Ale tak radšej nech tam pošlú cielene nejakú súpravu ktorú môžu zničiť, aby tŕpnuť, že ktorým vlakom pôjdu naspäť a či budú ničiť vozne MÁV, DB, ČD, alebo ZSSK?
Reply on: 810zssk #165733:
Mgr. Petr Pošta ? (tiskové oddělení ČD)..
ináč ústretový krok a po doterajších skúsenostiach s českými fanúšikmi aj dosť riskantný...
Reply on: no.ev.di. #165732:
"ýstavba v predpokladanej cene 2,265 mil. € bez DPH bude spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj." V takýchto štrukturálnych fondoch platí prijímateľ pomoci 5% celkovej ceny, a disponibilnosť týchto prostriedkov musí vopred garantovať.
Reply on: no.ev.di. #165731:
Co s tym ma Schengensky priestor?
Reply on: no.ev.di. #165728:
Do Petrzalky chodi nejaky zahranicny dopravca? Podla mna tam momentalne premava len ZSSK s vozidlami OBB a obavam sa ze v buducnosti tam bude premavat ZSSK s vozidlami OBB a MAV.
MESTO VYHLÁSILO VEREJNÚ SÚŤAŽ NA REALIZÁCIU TRATE PRAŽSKÁ - HROBOŇOVA! ☺

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9167

Kto by to povedal, že sa na to mesto dá aj keď niesú v mestskej kase údajne peniaze.
Reply on: ufo #165729:
viem, ale tak sme v Schenghenskom priestore a možnosti cestovať medzištátnymi vlakmi z roka na rok klesajú? Ľudia hovoria, že za socializmu boli lepšie medzištátne spojenia než dnes a to hovoria aj tí čo v ´89 chodili na protesty a boli tvrdo proti bývalému režimu. Tri trate do Poľska máme s mizernou frekvencio u vlakov. Jediná krajina kam ako tak normálne premávajú osobáky sú Česko a Rakúsko, do Maďarska ako keby ľudia necestovali ?
Reply on: ufo #165729:
Ak sa nemýlim, tak trať 101 bola postavená v roku 1998, či nie?
Reply on: no.ev.di. #165728:
To neboli medzihraničné úseky, keď sa tie trate stavali ? ? ?
Reply on: Valec #165722:
to už skôr uverím, že prasatá lietajú... určite tí ľudia sa nevykašľú na cestovanie do BA iba preto, že vlak ide na Nové Mesto, ak sa sem potrebujú dostať. Urobia podľa mňa iba to, že vystúpia na Vinohradoch a využijú často premávajúcu električku.

Dodám iba toľko, že ak sa podarí MÁV prevádzkovať vlaky medzi Rajkou a Petržalkou, tak paradoxne, budú osobnú vlakovú dopravu z Petržalskej stanice zabezpečovať iba zahraniční dopravcovia. Celkovo je však badať u ZSSK trend rušenia medzištátnych vlakov. Zo Slovenska do Maďarska sú bez osobnej dopravy trate 132 (Petržalka - Rajka), 135 (Komárno - Komárom), 160 (Lenártovce - Bánréve), 161 (Lučenec - Kalondy - Ipólytarnóc - Veľký Krtíš), 164 (Fiľakovo-Somoskoújfalu), 169 (Košice - Kechnec), 190 (Slovenské Nové Mesto - Sátoraljaújhely) + zrušené trate Turňa n. Bodvou - Tornanádasska a Šahy - Dregélypalánk - Balassagyarmat. Tak sa pýtam, že načo vlastne sa stavali všetky tie medzihraničné úseky, keď dopravca sústavne rok čo rok ruší medzinárodnú dopravu?! Zaujímavé, že Česi s Poliakmi obnovili dve medzištátne trate fyzicky a zaviedli tam aj osobnú dopravu. Nespornou výhodou by bola trať zo Šiah do Maďarska, tak by sa trať 173 mohla vo väčšom využívať pri nákladných vlakoch z Poľska do Maďarska ako aj vlaky Poľsko - Slovensko - Maďarsko. Takto je tá trať iba obyčajno lokálkou v "hladovej doline". ?
Reply on: Mike #165726:
Od MA zrovna nie, ale viem si predstavit ze pre cast ludi od PK by to atraktivne bolo.
Reply on: Valec #165725:
Veď všetci tí, čo prichádzajú od PK, SC a MA, robia v okolí ŽST Petržalka a chodia vlakom.. pre nich by to malo zmysel ? ale samozrejme to by v Ba nesmeli prestúpiť na bus ani keby to bolo rýchlejšie... (to pre tých čo idú od MA) ?
Reply on: 810zssk #165724:
Nechápem tie tvoje príspevky. Aké davy prímestských cestujúcich by mali cestovať na úseku BA-NM - BA-Petržalka?
Reply on: 810zssk #165723:
Inak ja teraz hovorim najma o primestskych cestujucich, mestski by boli zrejme minorita, to je jasne.
Reply on: Valec #165720:
No ten pokles bude aj preto ze ten kto dnes chce ist do okolia ZST NM nebude chodit vlakom, ze... a ten kto chodi busom nepresadne do vlaku ked mu ide 3x denne v nahodnych casoch.
Reply on: no.ev.di. #165721:
Vraj 30% na celý vlak. (ale je to údaj asi 2 roky, starý, no nepredpokladám že by sa návyky cestujúcich nejako dramaticky zmenili)
Reply on: Valec #165720:
tými 30% myslíš pokles ako celkovo na vlak, či o 30% menej cestujúcich pokračuje na ŽST NM ako keby šiel na Hl.st., teda idú dole na Vinohradoch? Čo sa týka prestupu na Prievoze, tak nie je nikde písané, že by ten prestup bol katastrofou. Keby sa podarilo tak, že by vlak prišiel 10min pred odchodom L66, tak by to bolo myslím prijateľné. 5min kým sa cestujúci vyšuchcú od nástupištia k L66 a 5min čakania. Inak má fakt väčší zmysel použiť MHD, ktorá obsluhuje na rovnakom území viac zastávok a v lepšom intervale. Tak snáď sa vlaku zadarí o nejaký čas neskôr.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.