Dunčo Všadesombolprstompomape Všetkoviem, predný odborník na konštrukciu kĺbových autobusov, nárazovú bezpečnosť a design. Už z teba spravili riaditeľa VW Bratisalva? Mimochodom, keď už si tu - dnes som mal jednanie na ŽSR. Bez ohľadu na to, čo tvrdia tvoji rodičia, tá firma sa oproti predchádzajúcemu vedeniu výrazne zmenila k lepšiemu.
tak možno sa to prekope. Každopádne, bolo by lepšie posunúť odchody L89, tak ako si písala, t.j. aby šla v smere na cintorín od ŽST Petržalka cca 3-4 minúty. Keď si spomenula, že to nie je konečná podoba linky, tak ma napadlo, že ak by sa podarilo zobojsmerniť Viedenskú cestu možno bude onedlho trasa L89 vyzerať takto : Divadlo Aréna, Viedenská cesta, Rusovská cesta, ŽST Petržalka, Kúpalisko Matador, Gogoľova, Dargovská, Kaukazská, Hrobárska, Nábrežná, Dargovská a späť cez Gogoľovu ku kúpalisku a ďalej k divadlu. Minibus, by tam však bohate postačil, aspoň pri tomto stave, ako je linka vyťažená a akú má trasu. Aj tak je pre väčšinu ľudí najvýhodnejšie časovo ísť L80,83,84,88,91,93,94 a 191 na zast. Aupark a odtiaľ prejsť do Sadu J. Kráľa ? Možno po zmene trasy tam bude k veci aj kratší interval. Pre nadväznosť s L80 a 88 by som navrhoval 24min interval. Znie to na prvý pohľad blbo, ale aj takto linky jazdia (v Brne cez prázdniny takto jazdí od 6:00 do 19:30 trolejbus L29 a v sedle aj autobus L50 aby sa prekladal s L29) a má to zmysel, určite by to pri takejto lokálnej linke nebol žiadny problém ?
Info stánok na Petržalskej stanici sa akosi minul účinku, okolo obeda som musel navigovať skupinku 4-5 Rusov na H3, že musia ísť podchodom a cez prechod na bus H3 priamo na štadión. A potom tam ešte behala nejaká skupinka turistov a lúštili na zástávke L80,89 a 99 ako cestovať. Podľa mňa by mala byť v hale veľká tabuľa, ktorá by ľudí navigovala na linku H3. Jednotné veľké unifikované tabule formátu A1 alebo A3, jedna v hale, druhá v podchode, tretia pri prechode pre chodcov aby vedeli kam presne ísť.
ibaže chlape, to je auto vs. autobus, Karosa keby takto vzala auto, tak je nepraskne predné sklo ako SORu, takisto ani Ikarus, či Citelis by nemal prasknuté sklo. Spomeň si ako na sračku polámaná vpredu bola SORka čo sa zrazila s Karosou. To vyzeralo jak keď kartónovú krabicu auto prejde ?
L 89 sa nemôže otáčať na daných uliciach, lebo ked sa premýšlalo nad týmto zámerom, bola jedna ulica zúžená a počas preskúšania, či by tade vtedy ešte L180 prešla, tak neprešla.Teraz je tá ulica už ok, ale asi tú otázku nikto znovu neotvoril.
Čo sa týka posunutia odchodov, ja som písala, bolo mi odpovedané niečo v zmysle ako... že toto ešte nie je konečná verzia linky.
ten úsek k sadu ma ani netrápi, ten viem, že nie je využívaný a tí dvaja cestujúci, ktorí ho používajú, to nestojí za reč. Mna šve, že sa pozerá na L89 ako na celok nevyužitú, pričom,čo podľa mna nie je. Ja trošku nechápem pohľad, že ak ľudia nevypadávajú z autobusu, tak linka je nevyužitá.
Spiatočný cestovný lístok vlakom z Prahy do Košíc stojí 44,- EUR (aj vďaka Jančurovi) a Košičan je výrazne komfortnejší ako ĺubovoĺný autobus. Autobus pre mňa na túto vzdialenosť nie je alternatívou k autu, vlak je. Problém je v časových polohách vlakov, cigánskych zlodejoch v nočných vlakoch a v negarantovanom a kolísavom komforte vo vlaku.
Dobry napad, velke plus pre BSK. Treba sa zviditelnit a pritiahnut turistov. Takychto akcii hadam bude viac pocas MS. Vsak kedy sa uz len mozme viac zviditelnit ako teraz.
"...Pre obyvateľov a návštevníkov kraja pripravil Bratislavský samosprávny kraj (BSK) v spolupráci so Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch aj špeciálne zážitkové výlety autobusmi do malokarpatského regiónu. Od 30. apríla do 15. mája sú pripravené denne dva výlety. Prvá trasa smeruje na hrad Červený Kameň a je spojená s ochutnávkou miestnych vín vo Svätom Jure. Autobus odchádza denne spred hotela Crown Plaza na Hodžovom námestí o 10:00. Druhá trasa sleduje stopy keramikárstva a tiež je doplnená o ochutnávku lokálnych regionálnych špecialít a vín v Pezinku a v Modre. Tento spoj opúšťa Bratislavu o 11:30 tiež od hotela Crown Plaza. Cena cesty tam a späť vrátane turistického sprievodcu je päť eur. Do tejto ceny nie sú zahrnuté vstupy do jednotlivých objektov a ochutnávky..."
Čisto ako príklad - je to asi taká situácia ako keby Veolia Nitra odmietla na linku Nitra - Bratislava pustiť Turancar, jazdila ju sama Crosswaymi a Conectami a pýtala si za lístok sedem eur s tým, že tými peniazmi vyrovnáva stratu z linky z Hornej Dolnej. Bolo by to v poriadku?
"Druhá strana mince" je absolútne bezpredmetná. Financovať dopravnú obslužnosť na regionálnych linkách je úlohou samosprávneho kraja. Chcieť po cestujúcom na linke Liberec - Praha, aby cestoval drahšie a pri podstatne horšej kvalite lebo jeho cestovné musí stačiť ešte aj na autobus pre Pepu z Frýdlantu je predsa nonsens. Ak sa raz linka vie uživiť komerčne, nemá čo hladať v záväzku verejnej služby. A to čo ČSAD Liberec predviedlo bola prasačina, ktorá akurát ilustruje, prečo by stanice nemali byť majetkom/v správe dopravcov...
inak načo sú dobré "H" linky v 30min intervale, keď sa hrá až od 16:15. Keď už tak by stačilo v 15min intervale od 13/14 hodiny. Fanúšikovia to nevyužívajú nejak doobeda, skôr iba bežní cestujúci.
Keď som si pozeral tie info tabule v Petržalskej stanici, kde je aj GVD, tak som narazil na kus histórie : CP L180! ? a CP L89 nikde! Pričom tam pracovníci DPB vylepovali aktuálne oznamy o linkách "H", ale CP L180 dať preč nevedeli rovnako ako tam dať CP L89 ?
S parkovaním tam problém nie je, akurát po Hrobárskej by bus (zrejme ani minibus) neprešiel, preto tam priebežná konečná nie je.
Jediné čo by sa dalo (aby sa to aj vyjazdilo) je spraviť okruh Údernícka - Kaukazská - Dargovská - Gogoľova. Akurát, by to mohlo byť (pre starších) ešte stále dosť ďaleko od zastávky k cintorínu. Potom je možné prekopať CP linky 80 (a zrejme aj 88) tak, aby sa bus stihol otočiť na súčasnú konečnú Cintorín Petržalka, bo za tých 6 minút čo má na Kúpalisku to isto nestihne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike