Reply on: Papyr #165492:
Lenže pozrime sa aj na "druhú stranu mince", prečo sa ČSAD Liberec snažilo odstrániť Student Agency. Nezastávam sa ich, ale do istej miery ich tak trochu chápem. Ale robiť to formou blokovania autobusovej stanice rozhodne nemali! Citácia z Busportálu: ------
"Kdo ale není se situací kolem linky spokojen, jsou obce a města v Libereckém kraji. Konkurence na trase a nižší tržby pro ČSAD totiž podle nich ohrožují jejich městské pokladny. Podle starosty Jindřichovic pod Smrkem Petra Pávka dotuje lukrativní linka systém veřejné dopravy v Libereckém kraji.
Pokud bude ze závazku veřejné služby vyňata, bude muset kraj na dopravu přispívat mnohem více. Ztráta se už nyní odhaduje na deset milionů korun. Pokud by to musely zaplatit obce, mohlo by to znamenat, že by místo 95 korun za občana, jež dávají na dopravu dnes, mohly přispívat až o polovinu více."
------
no.ev.di.
Z doteraz neuvedených príčin sa linka neotáča cez ulice Hrobárska a Nábrežná, čím by sa podarilo spraviť niečo ako priebežnú konečnú Cint. Petržalka na rohu ulíc Nábrežná x Hrobárska. Zrejme je tam problém s parkovaním áut. Keby sa nasadil minibus, tak by takto linka mohla premávať v pohode.
Re #165484 Fandimnasim: lenže vieš koľko spojov má L80 a koľko L89? Síce je tam 7min čakania pri prestupe z L80 na L89, ale to sa cestuje z práce domov a tých 7min meškať domov je lepšie ako meškať toľko do práce. V opačnom smere v smere do mesta sú nadväznosti prestupov dobré myslím : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef21292e252a2f3033ef2f302523ea&lang=&z1x=Cintor%EDn+Petr%9Ealka&z2x=Zochova&odpr=0&datum=4.5.2011&cas=06%3A33&mnp=2&np=1&ptyp=0&rch=1
Je teda treba napísať na DPB, či by nemohli posunúť odchody L89, tak aby prichádzala aspoň 2-3min po L80 v poobedných hodinách. Čo je inak ráno zaujímavé, som si všimol, že L89 išla vždy 1min pred L99. Najlepší bol prípad keď sme prišli spolu s L99 za chrbtom a ľudia chceli nastúpiť na L89, no akonáhle zbadali L99, tak sa vykašľali na L89 a nastúpili iba 2 ľudia, čo aj tak išli dole na Farského, ten zvyšok asi cestovať na Farského aby prestúpil na L95 čo mal lepšie vykonať s L89. Nejak rovnako funguje aj L27, že ak nejde zrovna L83 tak sa ľudia sáčkujú do nej, pričom cestujú v 85% prípadoch také trasy, že skombinovaním pešieho presunu + L83 boli skôr v cieli cesty.