Reply on: Petto #165404:
RegioJetu sa to oplatí preto, lebo na to dostane dotácie. Ale za tie dotácie aj poskytne vyššiu kvalitu než ZSSK, a preto sa to oplatí aj štátu. Na trati do Žiliny je štát ziskový, a v kvalite služieb tam dnes až na menšie detaily nie je čo zlepšovať, preto by nemalo veľký zmysel to v momentálnej situácii dávať súkromníkovi.
MiroBA
Táto spoločnosť pôsobí vo Francúzsku, Nemecku,Belgicku,Holandsku,Velkej Británií,Nórsku,Švédsku,Dánsku,Portugalsku, USA,Kanade,Austrálií a Alžírsku.
Okrem vlakov prevádzkuje aj električkovú aj autobusovú dopravu. Napr. električková sieť v austrálskom Melbourne, Vačšinu Autobusov v Stockholme.
A konkrétne vozidlo čo prišlo na Slovensko je zapožičané nejakej regionálnej prímestkej Berlínskej Linky ako bolo tu už spomenuté.