hej? a potom prečo všetky autá čo idú paralelne s električkou smer Špitálska - Odborárske nám. zastavujú? Žeby preto lebo môžu prejsť ale im sa nechce?
Přestaň si mě brát do huby, ty předposraný anonymní nacistický hajzle, zejména pak s tvými naprosto nepravdivými fantaziemi o tom, co bych já jak řešil, zejména poté, co ty ses na košické diskusi vybarvil jako čistokrevný nácek.
Keďže si v roku 1989 bol maximálne tak v kočíku, tak vieš GUWNO o tom, ako vyzerala taká vrátnica ChZJD, ZŤS, Matadorky alebo Slovnaftu, čo sa počtu bicyklov týka. A čo sa týka toho, kedy sa dá a nedá jazdiť na bicykli, doporučujem navštíviť Nové Zámky, Piešťany, Hlohovec...
Keďže tvoj rozhľad po svete je obmedzený Brnom, Žilinou a Google Maps, doporučujem ti, aby si aspoň vygooglil fotky predstaničného priestoru trebárs pred Amsterdam Centraal
Ako príklad by som dal asi Bernolákovo a Ivánku pri Dunaji, kde veľa krát stretávam chodzov aj cyklistov na Seneckej ceste. Kým z bernolákova do Ivanky je už vybudovaný cyklochodník (a nie pseudocyklochodník) tak z Ivanky do BA sa inak ako po ceste I. triedy dostať nedá. A verím tomu že tento úsek by bol dosť využívaní. Aspoň minimalne na prestup na MHD na Zlatých pieskoch, kedže situácia od semaforov pri Metre je ráno poväčšinou veľmi biedna.
Určite nebude nikdy chodiť z Dlhých Dielov toľko ľudí, čo z rovinatých oblastí mesta. Ale koľko by mohlo byť, ťažko povedať, lebo jeden zo spôsobov ignorancie cyklistickej dopravy je jej nezahrnutie do sčítaní dopravy, takže nemáme presné čísla ani o súčasnom stave.
A ako písal Valec, nie je cieľom, aby na bicykli jazdili všetci a za každých okolností, ale to, aby tí, čo jazdiť chcú, mohli jazdiť bezpečne, plynulo a v rozumnom čase jazdy.
to máš pravdu, že na to niesú podmienky a tak ani ľudia nemajú motiváciu používať bicykel. Ale koľko % ľudí by takúto dopravu využívalo? Neviem si predstaviť, žeby každé ráno šiel pelotón z Dlhých dielov ?
A chceš mi snáď tvrdiť, že tam kde nemajú miesto na prezlečenie sedia zamestanci v zime v kabátoch? No ja som už teda pracoval všelikde, ale všade miesto na prezlečenie a nejaká skrinka na osobné veci bola. Možno s výnimkou nejakých pouličných stánkov, ale nepredpokladám že tam by pracoval niekto v obleku.
A už druhá vec je, že nie každý MUSÍ chodiť do práce na bicykli, vraví sa len toľko, že keby ľudia chceli (a to bez ohľadu na to, či by to bolo 1% alebo 35%), tak na to nie sú vybudované podmienky.
No, v stredu a vo štvrtok minulý týždeň som bol v robote (už z domu) na bicykli v saku a košeli s kravatou ? Rád by som nosil len príručnú tašku, ja musím vláčiť celý notebook... Základom je mať na normálny mestský bicykel, so zakrytovanou reťazou, košíkom na tašku, vzpriameným sedením a pod., potom ani oblek alebo opätky nie sú problém.
S499.1023