Reply on: no.ev.di. #165306:
A chceš mi snáď tvrdiť, že tam kde nemajú miesto na prezlečenie sedia zamestanci v zime v kabátoch? No ja som už teda pracoval všelikde, ale všade miesto na prezlečenie a nejaká skrinka na osobné veci bola. Možno s výnimkou nejakých pouličných stánkov, ale nepredpokladám že tam by pracoval niekto v obleku.A už druhá vec je, že nie každý MUSÍ chodiť do práce na bicykli, vraví sa len toľko, že keby ľudia chceli (a to bez ohľadu na to, či by to bolo 1% alebo 35%), tak na to nie sú vybudované podmienky.

Anyway, dik.
tr3mp
Problémom pri uprednostňovaní riešenia MHD pred riešením cyklistickej dopravy je to, že v našich podmienkach to dopadá tak, že sa najskôr rieši MHD, na ktorú nie sú peniaze, a cyklistická doprava, ktorá stojí výrazne menej sa potom nerieši vôbec, pretože sa najskôr musí riešiť MHD
Počasie: dní so škaredším počasím je v Bratislave minimum (napr. dnes), ale škaredšie počasie neznamená, že sa nedá jazdiť na bicykli, podobne ako škaredšie počasie neznamená, že sa nedá prísť na zastávku MHD.
Dva príklady:
http://www.youtube.com/watch?v=ZMv3OB6XHvQ
http://www.youtube.com/watch?v=WkgKYjrNLwg
Parkovanie: záber plochy na parkovanie bicyklov je väčší ako pri MHD. Ale menší ako pri IAD. U nás v robote máme v podzemnom parkovisku parkovanie pre cca 12 bicyklov na ploche veľkosti jedného parkovacieho miesta pre auto. Riešenia existujú - veľakrát napr. využitím priestranstva v garáži, ktoré už nie je možné využiť na parkovanie áut, alebo aj redukciou parkovania pre automobily - na mieste pre jedného človeka zaparkuje desať.