Vsak praveze viem, neviem teda preco zastavas vznik novej nezmyselnej linky.
Ak by mala nahradit 3ku a 8ku tak podla mna to z dopravneho hladiska zlepsenie nie je. ALE je pravda, ze by islo o celkom prijatelnu formu setrenia. Teraz ked uz chcu redukovat by to zmysel asi malo..
tak to hej, to by boli potom 4 linky na Račiansku a Ružinovskú radiálu, čo je momentálne absolútne nemožné, nakoľko sotva by mesto odkleplo navýšenie výkonov. Možno niekde navýšenie na úkor zniženia na inej linke.
Len vozidlá nie sú. Navyše, je to doplnková linka počas výluk na tých dvoch radiálach (Račianskej a Ružinovskej). Keby to premávalo stále, aj popri jestvujúcich linkách, bol by to dosť veľký nárast kilometrov, na ktoré mesto nemá peniaze.
Ak Ti to vadí, z akého dôvodu si sa neohradil na mieste a nevyhučal mu na celý bus čo si o ňom a jeho správaní myslíš ? To by som nazval občianskym prístupom a nie tu vyplakávať na fóre, že by sa mali.. Kulové. Takíto psychopati sa nezvyknú uvedomiť ani na desiatom sedení u psychiatra. Riešenie = výpoveď a môže skúsiť ísť voziť niečo iné a nie ľudí. To znamená číslo voza, čas, zastávka, udalosť -> e-mail dopravného podniku (u nás je aj preto mnoho veci na pitchu, lebo sa ľudia nesťažujú). Ver tomu, že ak by takých e-mailov na tú istú osobu prišlo zopár, tak by s tým kreténom niekto niečo urobil.
veď to. v prvom prípade mohol odísť, v druhom prípade otvoriť tie dvere a časovo skrátiť nástup... neviem, či si riešili komplexy, alebo čo...
.
o dôchodcoch v špičke ponáhľajúcich sa do Lidla si myslím svoje (a vodiči asi taktiež), ale tu sa jednalo o poloprázdny nemeškajúci trolejbus a navyše obaja dôchodci pekne poďakovali
Inak vodiči na 207 by s mohli uvedomiť.
za posledný týždeň sa mi 2x stala v lokalite okolo hradu nasledovná vec
- najprv vodič počkal utekajúcu dôchodkyňu, počas jej "šprintu" reval na celý autobus "pridaj k***a" a keď nastúpila tak zreval "Poj****a rakovina" a potom celú cestu sám pre seba rozprával o "rakovinách"
- iný vodič zase stál na zastávke, keď pribehol dôchodca, ktorému zavrel pred očami dvere, ale nechal otvorené iné dvere. Dôchodca sa dobýjal do tých zavretých, ale vodič nechal otvorené len iné (predné) a krútil hlavou, že ho nepustí inými. Trvalo asi 30s kým dedulo zistil, že má ísť do iných dverí (predných) a tak pobehol k ním. Vodič ho v nich skoro pricvikol, dedulo poďakoval a na to vodič (zase na celú kabínu) "ale p***b sa ty starý k***t"
pripomeniem, že sa jednalo o dvoch rôznych vodičov vo veku 40 - 55 rokov. Zrovna dobrú vizitku DPB nerobia... a ani mestu a Slovensku...
jednalo sa o čas v sedle, v t-buse málo ľudí a nemeškal
Tak to mu nerozumím, protože autobusy SA nikde na žádné trase nekonkurují vlakům ČD, které vykonávají zcela jiné funkce. Tak skutečně nevím, co srovnáváš. Napiš mi trasu SA, kde konkuruje ČD a kde si lidé vybírají mezi těmito druhy dopravy, Já o žádné nevím.
povedzme, že je lepšie mať namiesto L3 a 8 na Hl.st. s tým, že pol dňa vozia vzduch jednu linku, ktorá prepraví to jadro cestujúcich na Vazovovu kam väčšina cestuje týmito linkami. Veď dobre vieš, že zastávam iný systém liniek než toto čo máme dnes. ?
a čím by si to riešil - platba mobilom ? ? Aj keď napr. scan datamatrixových kódov by k jednotným cestovným lístkom s magnetickým prúžkom a bezkontaktným čipovým kartám bola skvelá vychytávka. No ja prosto verím, že sa v BA dožijem čítačiek u vodiča či turniketov na staniciach - ich umiestnenie je zrejme to jediné čo na tom celom treba vymýšľať - podobných systémov fungujú na okolí desiatky.. ? A mimochodom, dobre viem, prečo som vo vete použil slovo "možno" ?
medzi Račou a Ružinovom možno málo ľudí ale trebars z Pionierskej či Ursínyho ak niekto cestuje do Ružinova, prečo by to nevyužil? ? Tou linkou by cestovali tí čo cestujú s L3 na úseku Rača - Vazovova a L8 Ružinov - Vazovova + by ju využívali ľudia z Rače pri ceste na zast. Legionárska alebo Trnavské mýto a Ružinovčania pri ceste na Račianske mýto. Samozrejme, že sa to dá vykonať na prestup elina+Trnavské mýto (tbus/abus) a rovnako z Račka na Trnko ale trvá to všetko od 25 do 30min : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef21292e252a2f3033ef2f302523ea&z1k=1160&z2k=3324&mnp=2&mxp=30&mxpe=&np=5&rch=1&odpr=0&ns=15&datum=28.04.2011&cas=06.30
keby bola L16 v takejto podobe tak by to z Komisárok bez prestupu priamou električkovou linkou trvalo 26min, takže sa vyplatí oveľa viac rovnakú cestu vykonať priamou linkou za rovnaký čas, ako prestupovať pričom neušetríš viac ako 1min.
taká šanca nie je vôbec, lebo hlavnou prekážkou je absencia nízkopodlažných vozidiel a tiež by bolo potreba vykonať úpravy na niektorých zastávkach, t.j. spraviť z nich prestupné terminálny medzi električkovými linkami, keďže by pri jednej linke z Ružinova a jednej z Rače muselo oveľa viac ľudí prestupovať. Po MS by sa mala v lete uzavrieť Štefanovičova ul. a je dobrá príležitosť a slušná nádej vykonať nejaké zmeny v električkovom linkovaní a intervaloch :
intervaly :
- Po-Pi : 4:30-5:00 ► 20min, 5:00-6:00 ► 12min, 6:00-19:00 ► 8min, 19:00-21:00 ► 12min, 21:00-23:30 ► 20min
- So-Ne : 4:30-7:00 ► 20min, 7:00-21:00 ► 15min, 21:00-23:30 ► 20min
Trasy v návrhoch vyzerajú takto:
I. variant :
L2 : Hl.st. - Vazovova - ŽST Nové Mesto (TT)
L3 : Rača - Obchodná - Špitálska - Ružinov (TT)
L4 : Zlaté piesky - Špitálska - tunel - Karlova Ves (TT)
L9 : Ružinov - Obchodná - tunel - Dúbravka (TT)
L11(K2),12(TT),13(K2),17(K2) : bez zmeny
II. variant
to isté čo I. variant + L8 (iba RŠ cez šk.r.) : Ružinov - Obchodná - Špitálska - Ružinov (okruh, linka vznikne iba, ak na L3 budú nasadzované K2S)
III. variant
L2 : I. variant
L3 : Rača - Obchodná - Špitálska - ŽST Nové Mesto
L5 : Rača - Špitálska - tunel - Karlova Ves
L8 : II. variant
L9 : I. variant
L12,13,14,17 : bez zmeny
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
za posledný týždeň sa mi 2x stala v lokalite okolo hradu nasledovná vec
- najprv vodič počkal utekajúcu dôchodkyňu, počas jej "šprintu" reval na celý autobus "pridaj k***a" a keď nastúpila tak zreval "Poj****a rakovina" a potom celú cestu sám pre seba rozprával o "rakovinách"
- iný vodič zase stál na zastávke, keď pribehol dôchodca, ktorému zavrel pred očami dvere, ale nechal otvorené iné dvere. Dôchodca sa dobýjal do tých zavretých, ale vodič nechal otvorené len iné (predné) a krútil hlavou, že ho nepustí inými. Trvalo asi 30s kým dedulo zistil, že má ísť do iných dverí (predných) a tak pobehol k ním. Vodič ho v nich skoro pricvikol, dedulo poďakoval a na to vodič (zase na celú kabínu) "ale p***b sa ty starý k***t"
pripomeniem, že sa jednalo o dvoch rôznych vodičov vo veku 40 - 55 rokov. Zrovna dobrú vizitku DPB nerobia... a ani mestu a Slovensku...
jednalo sa o čas v sedle, v t-buse málo ľudí a nemeškal