Reply on: wizard112 #165016:
aký zmysel ale má to, že jeden štátny podnik (ZSSK) platí druhému (ŽSR) za používanie tratí a ostatných nehnuteľností a technickej vybavenosti? Akurát na čo to je dobré, že sa pri rôznych platbách ulejú nejaké € mimo a tiež duplicitné oddelenia, keď si zoberieš, že namiesto jedného oddelenia personalistiky, stykmi s verejnosťou, marketingu, rozvoja atď. máš namiesto jedného hneď tri a samozrejme troch šéfov, tak sa potom divia, že musia prespúšťať ľudí, keď to nevládzu zacvakať. Kedysi si mal jedno oddelenie účtovníkov, personalistov, a i. pre celý podnik. Delením sa iba umelo vytvorili nové miesta a tak vzrástli náklady na byrokraciu. Je nutné sa opičiť po západe, keď u nás nefunguje ani jedna forma takmer, ibaže to čo je dnes vyzerá byť ešte horšie, lebo sa tiež vylievajú peniaze za pochybné kšefty s budovami kde sa postupne sťahovali ZSSK a Cargo. ZSSK cestovali z Klemensovej na Drieňovú, potom na Drieňovej ostalo iba Cargo. ZSSK sa potom sťahovalo na Žabotovu, tam skončilo a teraz je na Rožňavskej, pričom za budovu na Žabotovej dodnes sa platia nejaké penále, alebo sa už zaplatili niekomu známemu niekoho za bývalej vlády. Neviem vôbec načo bolo toto vysťahovanie dobré. Kľudne mohol ostať celok ŽSR a ten by sa mohol postupne zbavovať nákladnej a osobnej dopravy a dávať ju do rúk súkromníkom.
810zssk