Reply on: Valec #164846:
Rôzne "džentlmenské" dohody sa robia a potom je súťaž len formalita, ale to nikto neprizná. Beriem, že pokrok ide dopredu a farebný displej je jedným z prvkov pokroku. Lenže - iní výrobcovia na západe by si ani neškrtli, keby ten ich farebný PP nespolupracoval s tým, čo má vo vozidle riadiť, ako je to u MTest-u. Áno, BUSE zaspalo vo vývoji dobu, lenže stále im to u nás funguje (aj v ČR). Až sa raz systém zrúti, potom môže byť sranda. BUSE bude skúmať, prečo to padlo a nové PP, či už od BUSE, alebo od niekoho iného nebudú odskúšané, kompatibilné s ostatnými zariadeniami. Nakoniec budú, ale chvíľu to potrvá a čo počas toho hluchého času? Referencie sú pekná vec ako jedna z podmienok súťaže. Myslím si, že SAD-ky, kde to nefunguje poriadne by im to dosť osolili, pokiaľ nedostanú nejaký zákaz "zhora"
Peon
http://m.tvnoviny.sk/index.php?article_id=588210
To, že bolo pred pár rokmi zrušené zastavovanie EC vlakov v Malackách ako-tak chápem - ani v Senci a (IC) v Pezinku nestoja. Dokonca ani viaceré rýchliky v týchto okresných mestách nestoja. Ale zdržovalo to tie EC tak veľmi? Nemyslím teraz Slovensku strelu - tá nech si stojí hoci len v Brne a Prahe nech sa ČD môžu vychvaľovať, aké je ich Pendolino rýchle. ?
A teraz aj Kúty chcú odstaviť? To je síce iba mestečko (väčšia dedina), ale je tam prestup do Holíča a Skalice (trať 114) a do Senice a Trnavy (trať 116).
Snahu o odstavenie Kútov by som chápal, KEBY to využívala nejaká "spodina" robiaca neplechu vo vlaku (ale aj to by sa malo dať riešiť pomocou Železničnej polície). Peniaze za cestovné od Záhorákov nie sú kompetentným dosť dobré? ?
A keď niekedy znova bude treba viesť vlaky medzi Kútmi a Břeclavou odklonom cez Holíč a Hodonín, tak to potom v Kútoch pri prepriahaní vlaku (či ako sa to volá) budú EC mimoriadne zastavovať alebo nástup a výstup cestujúcich bude zakázaný?
Zaujímavé, že do zastavovania EC v Štúrove nikto nerýpe, aj keď to nie je ani okresné mesto. Podľa mňa zastavovanie EC vlakov je aj tam opodstatnené.