Reply on: Peon #164505:
určite premávajú, však z Rakúska a z juhu cez Maďarsko čo chodia vlaky, to sú dva smery, čiže na 100% nákladné vlaky chodia v úseku Petržalka - ÚNS, ÚNS-ku navyše plní aj prístav, Slovnaft a ešte nejaký terminál čo tam je na Lúčnej. V Rajke som videl vlaky ČD Cargo, takže nejaký ten nákladný vlak určite prejde, aj v Rusovciach vždy zaručenie niečo stojí, vždy aspoň dve koľaje plné, čo som tam videl. Úsek Rajka - Petržalka nemusí dlho ostať bez vlakovej obsluhy, záleží však na ochote Slovenskej strany sem pustiť Maďarské elektrické jednotky. Zaujímavé to bude aj z pohľadu využívanosti a súboja L801 vs. vlak, že čo pritiahne viac a či vlak neuberie L801 zákazníkov, lebo : 1. V Petržalke bude neporovnateľne rýchlejšie = úspora času
2. Prestup na ŽST Petržalka na L59,80,91,93,94,191 = lepšie spojenie s mestom
no.ev.di.
- 1. stĺpec : dátum predstavenia
- 2. stĺpec : odchody L82 z pod Nového mosta (30min pred predstavením)
- 3. stĺpec : začiatok predstavenia
- 4. stĺpec : názov predstavenia+info.(réžia, účinkujúci a iné info)
- 5. stĺpec : čas konca predstavenia
- 6. stĺpec : odchod linky po predstavení (15 alebo 20min. po predstavení)
Takto by boli spoje k divadlu obmedzené iba na tie dni kedy sú predstavenia a iba na časy podľa potreby kedy predstavenie začína a kedy končí. Spoje by mohli vykonať SORky z L30 alebo 37, ktoré by zostali pod mostom po poobednej špičke a vyčkali na spoj linky k divadlu. Vo februári sa hrali 16 predstavení, v marci 12 a v apríli iba 10! Aký má zmysel 30 dní prevádzky linky k divadlu, nech pán Kukura vysvetlí. (Mám pocit, že Vašáryová nie je jediný šibnutý umelec.)