V minulosti sa hovorilo aj o prepojení električky z Dúbravky a potiahnutí jej dráhy až do Devínskej Novej Vsi. Tejto idey sa M. Klégr nebráni, Penta zabezpečí potrebnú infraštruktúru na svojom území. Mesto však musí predtým potiahnuť električkovú dráhu z Dúbravky.
Môj názor je, že nakoniec žiadna električka Dúbravka-Bory nebude
GO sa nerovna modernizacii, GO sa da vykonat aj bez modernizacie (povodne materialy, povodne technologie). Dopravca predlzi zivotnost vozidla, zvysi spolahlivost, znizi naklady na udrzbu a usetri na nakupe noveho vozidla.
Ceny najdes najjednoduchsie cez verejne obstaravanie.
Povodne: presne si nepamätám, ale začiatkom 50-tych rokov bola jedna, potom v roku 1965, keď sa pod Bratislavou na dvoch miestach pretrhla hrádza (Patince, Čičov). Potom bolo pár malých záplav (pre zainteresovaných asi dosť zásadných). Posledná veľká voda bola v roku 2002, stav Dunaja vyše 10 metrov. Ak to takto stačí ...
dobre, tak teda za klbáky na L50 sa nepostavil nikto, pár ľudí povedalo, že Solarisy by tam boli lepšie, ale väčšina povedala, že takto kratší interval a 12m autobusy by bol lepší stav. Ja by som navrhol na L50 prejsť za stavu, že by na nej jazdili Solarisy do intervalu 8/10/6-7//12 = kapacita 675/540/810//450, pričom dnes je kapacita 560/560/700//420. Takto by to mohlo byť? Za tohoto stavu by ale Solarisy mohli jazdiť iba na L50 a 133, mimo špičky na L70 a cez víkendy na L88 a 96.
Teda aby ma niekto nechytal za slovíčka, slovným spojením vlastní magistrát, som mal na mysli, že tie dráhy vlastní mesto, ktorého výkonné činnosti vykonávajú zamestnanci magistrátu.
Ty si dobrý. ? Čakám, že od Valca sa dozvie, že cez Google to nájde.. ? A môj nick sa píše Peon (nie peon). ?
Re #164331 AAA: Tiež si myslím. V odpovedi na dubravka.sk je, že "električková trať je v správe Dopravného podniku ...". Čiže magistrát ju môže vlastniť a DPB iba spravovať.
Ak úroveň písaného textu v BP bude rovnaká ako v tvojom príspevku, tak myslím, že tú bakalárku neobhájiš nikdy a nikde. A teraz k veci. Ceny konkrétnych GO pravdepodobne nájdeš na nete, rovnako tak aj info o dobe, o ktorú sa GO predĺži plánovaná životnosť. Problémom ale môže byť to, že to budú zväčša zdroje štýlu bratislavské noviny a pod., ktoré ti asi na účely písania BP nepomôžu, no niečo sa asi bude dať nájsť na stránke mesta v materiáloch zo zastupiteľstva/ dopravnej komisie.
A čo sa týka príjmu pre dopravcu. Pochybujem, že príjem pre dopravcu sa dá vyčísliť, a ak ho aj vyčísliš, veľký nebude. Skôr si mal asi na mysli zníženie nákladov dopravcu, tu ale pochybujem, že niekde nájdeš vyčíslené ušetrené náklady po konkrétnej GO.
PS: Na ktorej VŠ študuješ?
keď som hovoril, že na L50 mali byť Solarisy alebo klbáky, nechceli ste a ospevovali ste to aké je to super, že je to takto s kraťasmi na L50 lebo jazdí často! Sami prd viete čo chcete a keď niečo chcete tak totálnu kravinu! ?
mne v ankete chyba riesenie, ktoreho sucastou by bola okrem zvysenia cestovneho aj redukcia poctu kancelarskych krys typu "riaditel pre styk s verejnostou" a pod
OT: Su niekde (na nete, alebo v kniznici) dostupne informacie o nejakych vacsich povodniach v Bratislave? Boli vobec nejake zavaznejsie za poslednych, dajme tomu 40 rokov?
Vies, on si rad serie do huby - mne povedal, ze keby boli plne elektricky tak by mu nevadila 133 - a ked je plna 50 tak mu zrazu vadi L66 ako pomocna linka, ktora zmysel urcite MA. "LenOn" si vsak mysli, ze ma patent na rozum takze hadat sa s nim ocomkolvek nema zmysel ?
Nazdarte, obcas si citam toto forum a tak sa dovolim mat jednu otazku. Mam na pisanie bakalarky temu kde sa hodnotia investicne projekty. Moja otazka je ak sa teda nemylim tak uprava GO je modenizacia autobus ze? No a to je svojim sposobom investicia, ktora nieco stoji a ma svoju urcitu dobu zivotnosti a prinesie pre mhd aj urcity prijem. Tak by som sa chcel spytat ci sa takato vec neda niedke na nete najst alebo pripadne ked tak aj vase odhady. Som v koncoch nikto mi nechce poskytovat udaje
? za vase napady dakujem rataju sa aj blbosti na moju adresu pre mna zamna
TeBeCe