Teda aby ma niekto nechytal za slovíčka, slovným spojením vlastní magistrát, som mal na mysli, že tie dráhy vlastní mesto, ktorého výkonné činnosti vykonávajú zamestnanci magistrátu.
Ty si dobrý. ? Čakám, že od Valca sa dozvie, že cez Google to nájde.. ? A môj nick sa píše Peon (nie peon). ?
Re #164331 AAA: Tiež si myslím. V odpovedi na dubravka.sk je, že "električková trať je v správe Dopravného podniku ...". Čiže magistrát ju môže vlastniť a DPB iba spravovať.
Ak úroveň písaného textu v BP bude rovnaká ako v tvojom príspevku, tak myslím, že tú bakalárku neobhájiš nikdy a nikde. A teraz k veci. Ceny konkrétnych GO pravdepodobne nájdeš na nete, rovnako tak aj info o dobe, o ktorú sa GO predĺži plánovaná životnosť. Problémom ale môže byť to, že to budú zväčša zdroje štýlu bratislavské noviny a pod., ktoré ti asi na účely písania BP nepomôžu, no niečo sa asi bude dať nájsť na stránke mesta v materiáloch zo zastupiteľstva/ dopravnej komisie.
A čo sa týka príjmu pre dopravcu. Pochybujem, že príjem pre dopravcu sa dá vyčísliť, a ak ho aj vyčísliš, veľký nebude. Skôr si mal asi na mysli zníženie nákladov dopravcu, tu ale pochybujem, že niekde nájdeš vyčíslené ušetrené náklady po konkrétnej GO.
PS: Na ktorej VŠ študuješ?
keď som hovoril, že na L50 mali byť Solarisy alebo klbáky, nechceli ste a ospevovali ste to aké je to super, že je to takto s kraťasmi na L50 lebo jazdí často! Sami prd viete čo chcete a keď niečo chcete tak totálnu kravinu! ?
mne v ankete chyba riesenie, ktoreho sucastou by bola okrem zvysenia cestovneho aj redukcia poctu kancelarskych krys typu "riaditel pre styk s verejnostou" a pod
OT: Su niekde (na nete, alebo v kniznici) dostupne informacie o nejakych vacsich povodniach v Bratislave? Boli vobec nejake zavaznejsie za poslednych, dajme tomu 40 rokov?
Vies, on si rad serie do huby - mne povedal, ze keby boli plne elektricky tak by mu nevadila 133 - a ked je plna 50 tak mu zrazu vadi L66 ako pomocna linka, ktora zmysel urcite MA. "LenOn" si vsak mysli, ze ma patent na rozum takze hadat sa s nim ocomkolvek nema zmysel ?
Nazdarte, obcas si citam toto forum a tak sa dovolim mat jednu otazku. Mam na pisanie bakalarky temu kde sa hodnotia investicne projekty. Moja otazka je ak sa teda nemylim tak uprava GO je modenizacia autobus ze? No a to je svojim sposobom investicia, ktora nieco stoji a ma svoju urcitu dobu zivotnosti a prinesie pre mhd aj urcity prijem. Tak by som sa chcel spytat ci sa takato vec neda niedke na nete najst alebo pripadne ked tak aj vase odhady. Som v koncoch nikto mi nechce poskytovat udaje
? za vase napady dakujem rataju sa aj blbosti na moju adresu pre mna zamna
Clovek co nechce preskakovat zabrany a kamikazde sposobom letiet cez 4prudovku dnes pri ceste zo stanice na zastavku Predstanicne namestie smer Racko musi ist nasledovne:
- zo stanice dole ku SAVke
- na SAVke doprava
- prejst cez nadchod na druhu stranu
- kusok sa vratit
- ist dole po Stefanovicovej
- prejst cez kolaje
- ist naspat hore po Stefanovicovej
- odbocit doprava a prist na SAVku
A to nehovorim o tom, ze novy asfaltovy koberec co polozili na odbocke zo Sancovej na stanicu je vo vyske chodnika co vieme ake nezelane efekty bude mat..
môžeš si samozrejme myslieť čo chceš. Je poriadny rozdiel medzi tým text pochopiť a to, či ten text prinesie efekt, ako jeho autor chce. Každý, kto napíše niečo v očakávaní, že natlačí svoj kaleráb do hlavy tomu druhému a nepochodí sa chytí záchrannej brzdy v podobe toho, že bude kričať a dupať nohami, že dotyčný text nepochopil.
Re #164321 810zssk: chceš mi teda povedať, že na L50 si čakal dlhšie ako na L66 a L66 vždy šla akurát? ? keby si porovnával linky s i=15/20/15//20 a 12/15/12//15 tak by som ti to zhltol ale nie pri porovnaní s linkou 7-8/7-8/6//10 ?
Pocuvaj ma, Eurovee, ty o nich samozrejme mozes pisat, ale napisat "zdravotné dôvody a počasie obmedzujú snáď používanie L50 pre odvoz do Eurovey" kde ja som Euroveu a 50ku vobec nespomenul, je len dokaz toho, ze mas problem s pochopenim citaneho textu. That's all.
to, že si ty nespomenul v tvojom hlode L50 a 66, tak to neobmedzuje to, že ja o nich môžem písať, keďže sa debata týka práve týchto liniek. Čo sa týka L210, takéto návrhy tu boli, keď sa mala otvárať Eurovea a boli tu toho plné príspevky ako predĺžiť trolejbus do Eurovey, alebo električku od Šafka. A to ma chceš zas opíjať rožkom, že vždy keď sa ponáhľaš tak stihneš L66 a nie L50, čo je taká istá blbosť, ako keby som ti ja tlačil kaleráby do hlavy, že vždy ako sa ponáhľam na Dvory k linkám do mesta stihnem L92. Som zvedavý, kto ti toto žerie ?
Re #164302 : Žeby sa redším intervalom medzi 12:00 a 13:30 ušetrili vzkm?! ?
Re #164303 810zssk: Tak si tam môžeš ísť vo voľnom čase na vlastné náklady odstrániť tie panely a vysádzať trávnik a môžeš robiť záhradníka pre DPB. Taký trávnik na koľajovú trať od Harmincovej po Pri kríži, určite nie je "za babku" jak klíma do 18m SORiek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
arzen
? za vase napady dakujem rataju sa aj blbosti na moju adresu pre mna zamna