Na www.dubravka.sk v časti Fórum položil čitateľ otázku, či mestská časť neuvažuje upraviť vzhľad električkovej trate podľa vzoru v Ružinove (zatrávnenie trate). Odpoveď je naozaj "aktuálna":
"Vážený pán Marek,
električková trať je v správe Dopravného podniku mesta Bratislava.
Adresa:
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Olejkárska 1, Bratislava
Kontakty:
PHDr. JUDr. Branislav Záhradník, 0903 428 155, bzahradnik@gmail.com.
S pozdravom
Ing. Patrícia Danková
ref. odd. ŽP
08.04.2011"
Otázka do pléna : Je potrebné aby L50 začínala so 6min intervalom už o 12:00? Nestačilo by od 13:00, či 13:30, kedy sa už prví školáci dostávajú zo školy a prví ľudia z práce? ?
žeby 210? zo smeru Nivy idú L50,66 a 70 ale od Račianskeho mýta nič priamo. Trolejbus by tam určite neuškodil, ani neurobil viac hluku a ani žiadne emisie. Keď tam môžu jazdiť autá a autobusy, trolejbus môže tiež. Alebo predĺžiť električku od Šafka po Dostojevského rad, len na to v tomto blbom meste nebude nikdy dosť vôle u politikov aby ubrali z priestoru pre IAD v prospech MHD.
Re #164247 810zssk: zdravotné dôvody a počasie obmedzujú snáď používanie L50 pre odvoz do Eurovey? Celá tá tvoja averzia voči mojim návrhom stojí hlavne na tom, že som sa opovážil siahnúť návrhom na L66. Hlavne, že ty chmuľo si chcel skrátiť v rámci šetrenia L74 na úsek Vlčie hrdlo - Bajkalská a máš v paži všetkých tých čo s ňou chodia od stanice na intrák a z vlaku do Slovnaftu, taký si ty odborník veľký pokiaľ sa nejedná o tvoje linky ? tento tvoj návrh som aj konzultoval s príslušnými ľuďmi a povedali, že zatiaľ čo skrátenie L56 a 66 do pôvodnej trasy je predmetný návrh a je v hre tá tvoja L74 je kravina na druhú.
Re #164258 intony: Viesť ju do Dúbravky paralelne s električkami sú vyhodené vzkm, keďže potom keby si chcela takúto trasu mal by si oveľa ekonomickejšie ju viesť iba v trase Dlhé diely - Kuklovská - Borská, kde by si ľudia prestupovali na električky. V tejto trase ako je má zmysel, lebo obsluhuje Polianky a ponúka spojenie KV - Tesco Lamač. Čo sa týka Šaštínskej a Sološníckej tak pod Sološníckou bola komunikácia v tak otrasnom stave a stále je, že autobusy na L135 museli jazdiť po ľavej strane, lebo pravá strana cesty má viac dier ako ementál.
Ak clovek cita na zastavke oznam o zmene Abus od pondelka a precita si len linky v nadpise, nedozvie sa, ze sa meni aj L32...oznam uz klasicky plny pravopisnych chyb a polopravd...
Ad reko Sancova: okrem vyluky elektriciek pre ludi prichystali aj neprijemne prekvapenie v podobe zrusenia prechodu pre chodcov medzi elektrickovou zastavkou Predstanicne nam. a zastavkou A+T smer Racianske myto...nahrada je zrejme nadchod pri Prazskej, spat cez Sancovu, dole Stefanovicovou cez nahradny prechod a hore Stefanovicovou...pri ceste zo stanice sa o tom clovek dozvie az dole a sucasne je tusim zruseny aj prechod od E zastavky smerom k nadchodu. Takze ak clovek nechce porusit predpisy, musi uz od stanice smerovat po pravej strane k nadchodu...
Je to ozaj hanba. Ani po vyše roku po presťahovaní nástupišťa na letisku neboli schopní tam nainštalovať ani vitrínu s informáciami DPB ako sú mapka spojov, prepravný poriadok, atď. Letisko je jednou zo vstupných brán do mesta aj štátu, ale informácie ktoré na tejto zastávke visia (teda iba zastávkový označník + CP), sú hodné jednej obyčajnej zastávky na znamenie niekde v okrajovej štvrti mesta.
Myslím, že to nemá nič spoločné s biznisom (akýmkoľvek). Povedal som, že podľa závažnosti sa udanie, aj anonymné, prešetruje. Lenže veľa anonymných podaní je v polohe osobného osočovania, vybavovania si osobných sporov, takže takéto sa neriešia.
Peon
"Vážený pán Marek,
električková trať je v správe Dopravného podniku mesta Bratislava.
Adresa:
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Olejkárska 1, Bratislava
Kontakty:
PHDr. JUDr. Branislav Záhradník, 0903 428 155, bzahradnik@gmail.com.
S pozdravom
Ing. Patrícia Danková
ref. odd. ŽP
08.04.2011"