Kde som tvrdil ,ze treba v Presove dvojklbaky? Potrdil som len Vladimirove slova,ze vytazenost t-busovych liniek je ako v BA. Mna tam dost otravovalo skore ukoncovanie prevadzky dennych liniek. Odchody prvych nocnych byvali neskutocne narvate.
OT netýkajúci sa dunča -
už sa má naozaj od pondelka meniť tá 35/36/135 do jednej linky + int 133 alebo sa to zase odsúva?
rovnako sa ešte neoficiálne nevie, odkedy budú Citelisy na 99ne?
?
1) poviem ti na to, iba to čo ty mne : zisti si!
2) stačí/nestačí = mne je to jedno, spíšte na imhd.sk/po petíciu za dvojkĺbové trolejbusy alebo žiadajte električku, mne je Preshow úplne ukradnutý, čo tam jazdí, ako jazdí a prečo jazdí, neriešim, nemá to zmysel a na MHD v BA to nemá už vonkoncom žiadny dopad, takže duplom mi je MHD PO ukradnutá. ?
Ty si tu už dostal banov aspoň päť banov. Lenže ty si taká vtierka a tak sociálne slepý, že si vždy znova a znova zaregistruješ nový nick a zase sa nasilu tlačíš tam, kde ťa nechcú.
1) Dvojkĺbák potrebuje jazdu rovnaký priestor ako jednokĺbák. A šo sa jednokĺbáku týka, zopakujem svoju tradičnú, tisíckrát opakovanú otázku: Ako to, že na obratisku Ružová Dolina (Trenčianska) som často mal problém otočiť sa so sólo trolejbusom, hlavne ak mal riadenie Csepel a bolo trocha zavzdušnené, zatiaľ čo som NIKDY nemal problém otočiť sa so Sanosom alebo s 15Tr?
2) Myslíš, že taký dvojkĺbák pri tom pohybe dvoma-tromi svetlami za sebou zožerie viac ako kĺbák a sólo? Treba si uvedomiť, že fyzika nepustí.
1) A tú informáciu, že "SOR nie moc nadšene pristupuje k výtkam zákazníkov k interiéru a vozidlu" máš odkiaľ? Povedal spolupracovník vo Volkswagene, ktorý predtým robil vrátnika v SAD Michalovce?
2) Už som raz povedal, že ti je do toho howno. Bude ti stačiť informácia, že posledných dvadsať roko strávim v Prešove minimálen tri až štyri týždne ročne?
MatejBA